به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، مژده لواسانی مجری تلویزیون و گوینده رادیو درباره برنامه تازه خود توضیح داد: از امروز شنبه ۱۶ شهریور به مناسبت روز دختر تا اول مهر هر روز ساعت ۱۱: ۵۰ تا ۱۳ ویژه برنامه ای در شبکه دو داریم. در واقع برنامه" خونه زندگی" در این مدت رویکرد دخترانه به خود می گیرد و هر روز به صورت زنده از گروه خانواده شبکه دو روی آنتن می رود.

وی افزود: هفته اول پدر و دخترهای مشهور مثل هرمز شجاعی مهر و امیر قلعه نویی به همراه دخترانشان به برنامه می آیند و به موضوع دختر در مفهوم خانواده پرداخته می شود. همچنین با دخترهای موفق و نخبه در حوزه های مختلف که داستان های ویژه ای دارند نیز گفتگو می شود.

لواسانی یادآور شد: از آنجایی که دخترها بابایی هستند و پدرها دخترانشان را دوست دارند در تلاشیم این روابط را نشان دهیم. علاوه بر این می خواهیم روز دختر را نیز در جامعه جا بیندازیم. روز مادر و روز پدر در میان ما به یک فرهنگ تبدیل شده و همه کادو تهیه می کنند و جشن می گیرند ولی هنوز روز دختر انقدر جا نیفتاده است.

این مجری در پایان تصریح کرد: حالا ما می خواهیم بگوییم روز دختر مصادف با تولد حضرت معصومه (س) هم چنین ویژگی دارد و خانواده ها بهتر است برای دخترهایشان هم جشن و کادو بگیرند و روزشان را گرامی بدارند.

" خونه زندگی" با رویکرد دخترانه از امروز شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۱: ۵۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.