به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ احمدرضا رستمی اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتای مازندران مبنی بر اغفال و اخاذی از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از شاکی دریافتند، در پی آشنایی دختر شاکی با مردی ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهانی تلفنی و پیامکی دختر جوان با این مرد شیطان صفت، متهم با سو استفاده از اطلاعات شخصی این دختر و با تهدید و ارعاب در چند مرحله اقدام به اخاذی ۴۰ میلیون تومانی کرد.

رئیس پلیس فتای مازندران اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند، فرد متهم به اغفال و اخاذی را به همراه همدستش که اهل یکی از استان های مرکزی کشور بودند شناسایی کنند.

کشف ماهیان خاویاری قاچاق در میاندورود

ماموران انتظامی شهرستان میاندورود، با متوقف کردن یکدستگاه خودرو وانت پیکان بیش از ۸۸ کیلو گرم ماهی خاویاری قاچاق کشف کردند.

ماموران انتظامی کلانتری مرکزی شهرستان میاندورود، حین انجام ماموریت و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در جاده فرودگاه بین مزارع کشاورزی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان با سه نفر سرنشین مظنون شدند.

بر اساس این گزارش، ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، شش قطعه ماهی خاویاری قاچاق از نوع فیل ماهی به میزان ۵۰۰کیلو گرم را که به صورت غیر قانونی در دریا صید شدند، کشف کنند.

دستگیری اعضای باند سارقان منازل در آمل

سارقان منزل که با تشکیل باندی اقدام به سرقت از ۴ منزل و لوازم داخل یک دستگاه خودرو کرده بودند از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدصادق پهلوان، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در تشریح خبر شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت منازل گفت: درپی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت منازل در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با تشکیل تیم عملیاتی، تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی افزود: با افزایش گشت های انتظامی و حضور فعالانه ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص شناسایی سارقان با تحت نظر قراردادن سارقان حرفه ای و سابقه دار ادامه یافت تا سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی ۲ سارق و یک نفر مالخر شدند.

کشف ۵ کیلوگرم تریاک در قائم شهر

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر، با شناسایی و دستگیری عامل افیونی بیش از پنج کیلو گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

در راستای مقابله بی امان با قاچاق مواد مخدر و شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد را شناسایی کنند.

کشف ۱۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۱۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه از این فرد خبر داد.

سرهنگ سید رحمان رضا زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی به فردی به نام غ. س مظنون شدند.

عملیات ضربتی پلیس و دستگیری سارقان زورگیر در ساری

ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان ساری، ۴ متهم به سرقت و زورگیری را در عملیات غافلگیرانه پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.

در پی کسب خبری مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پراید در سطح شهرستان ساری، موضوع دردستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان ساری با همکاری اکیپی از ماموران ویژه پلیس ۱۱۰ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خودروی مورد نظر را حین تردد دریکی از خیابان های اصلی شهر شناسایی کردند.

گرداندن اراذل و اوباش

با حکم صادره از مرجع قضایی، شش تن از اراذل و اوباش معروف شهرستان ساری مازندران، در ملا عام گردانده شدند.

با شناسایی و دستگیری شش اراذل و اوباش وشرور شهرستان ساری در پی چند مرحله عملیات پلیسی و امنیتی از سوی ماموران انتظامی شهرستان، این افراد با حکم صادره قضائی در سطح شهر گردانده شدند.

این افراد به نام های مهران قربانی، ابراهیم باجان، حامد قربانی، پیام مسلمی و مهدی اسماعیلی با تدابیر شدید امنیتی و انتظامی در سطح خیابان ها و محلات شهر ساری در انظار عمومی گردانده شدند.

شهروندان ضمن ابراز رضایت از عملکرد پلیس و دستگاه قضایی خواستار برخورد شدید قانونی دستگاه قضایی با این افراد شدند.