به گزارش پارس ، به نقل از مهر، بعد از ظهر امروز جمعه ۸ شهریور ماه مراسم تجلیل و تقدیر از حسین (ایرج) خواجه امیری هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی کشور و همچنین احسان خواجه امیری فرزند وی که او نیز از خوانندگان جوان موسیقی است، برگزار خواهد شد.

مراسم یاد شده در فرهنگسرای اندیشه و به میزبانی باشگاه ورزشی هنرمندان برپا می شود و هنرمندان و خوانندگان مختلفی از جمله محمدرضا و همایون شجریان به این مراسم دعوت شده اند. قرار است هم حسین خواجه امیری و هم احسان در این مراسم به اجرای برنامه بپردازند.

حسین خواجه امیری متخلص به ایرج متولد ۱۳۱۳ در کاشان و یکی از موفق ترین خوانندگان عرصه موسیقی سنتی است. او پدر احسان خواجه امیری خواننده پاپ و ساغر خواجه امیری (نوازنده) است. احسان خواجه امیری فرزند این هنرمند نیز در طول سالهای گذشته با خواندن ترانه تیتراژ سریال های مختلفی چون" غریبانه" ، " در مسیر زاینده رود" ، " میوه ممنوعه" ، " زیرزمین" ، " لبه تاریکی" ، " مثل هیچکس" و… توانسته بین علاقمندان به موسیقی محبوبیت پیدا کند. تاکنون از وی ۶ آلبوم موسیقی منتشر شده است.

این مراسم جمعه ۸ شهریور ماه از ساعت ۱۹: ۳۰ تا ۲۲ در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سیدخندان، بوستان هلال احمر برگزار می شود.