به گزارش پارس به نقل از مهر، ۱۷ عضو محمد یزدانپور مرزونی که بر اثر واژگونی خودرو در راه برگشت از مشهد مقدس جان خود را از دست داده بود به بیماران و نیازمندان اهدا شد.

محمد یزدانپور در مسیر برگشت از سفر زیارتی امام رضا (ع) در شهرستان شاهرود بر اثر واژگونی اتومبیل خود به کما می رود و همسر و پسر ۲ ساله اش در این حادثه دچار جراحات شده که به مراکز درمانی منتل شده اند.

یکی از دوستان این مرحوم به خبرنگار مهر، می گوید: شادروان یزدانپور در زمان حیاتش سرپرستی چند یتیم را نیز به عهده داشته است و فردی خیر و نیکوکار بود.

خداوردی پاکدامن بیان می کند: این مرحوم طلبه و وکیل یایه یک دادگستری در قم بوده است و در زمان حیاتش عضو انجمن اهدای عضو بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی این مرحوم افزود: وی فردی ممتاز و دارای وجدان کاری بالایی و مدافع حقوق مردم ستمدیده بود.

خداوردی اظهار کرد: خانواده این مرحوم روحانی و از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس هستند و به اهدای عضو تنها پسرشان رضایت دادند تا پزشکان بدون هیچ محدودیتی هر یک از اعضای بدن وی را برای اهدای عضو استفاده کنند.

وی ادامه داد: این عمل در بیمارستان سینای تهران و زیر نظر خانم دکتر دهقانی انجام شد.

گفتنی است پیکر محمد یزدانپور عصر سه شنبه از مسجد امام حسن عسکری (ع) در قم به طرف حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع شده و امروز چهارشنبه در استان مازندران زادگاه این مرحوم به خاک سپرده می شود.