به گزارش پارس ، سرهنگ رضا سلبی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در پی تصادف یک دستگاه وانت نیسان و تریلی ماک در کیلومتر ۳۸ محور حور به دیوان دره، دو تن جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در ساعت ۷: ۴۰ روز دوشنبه رخ داد، اظهارکرد: کارشناسان پلیس راه علت آن را توجه نکردن به جلو از جانب راننده وانت نیسان اعلام کرده اند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از مرگ دو تن و جراحت یک تن دیگر در پی وقوع تصادف میان یک دستگاه پژو ۴۰۵ و سواری پژو پارس در کیلومتر ۴۰ محور ساحلی خورموج در استان بوشهر خبر داد و افزود: علت این حادثه که در ساعت ۱۲ روز گذشته رخ داد، انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو پارس اعلام شد.

تصادف خونین در آذربایجان شرقی

سلبی با بیان اینکه تصادف یک دستگاه سواری پژو پارس با شیء ثابت در کیلومتر ۳۰ آزادراه هشترود – زنجان به زخمی شدن پنج تن منجر شد به ایسنا گفت: این حادثه در ساعت یک بامداد روز دوشنبه به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی وی رخ داد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، رعایت نکردن حق تقدم و خستگی و خواب آلودگی راننده را در صدر علل بروز حوادث رانندگی در روز دوشنبه اعلام کرد و افزود: از میان تصادفات واقعه، ۳۸ درصد به واژگونی منجر شد و هشت درصد نیز مربوط به برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده بود.

وی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور نیز اظهارکرد: علی رغم بارش شدید باران و بروز سیل در برخی از استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور، کلیه محورهای مواصلاتی در این استان ها باز بوده و سایر محورهای کشور نیز دارای جوی آرام و ترافیکی روان هستند.

سلبی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از شهروندان خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.