به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران سردار حسین رحیمی با اعلام این خبر گفت: عوامل پلیس درجهت روان سازی ترافیک از شب عید فطر ساعت ۲۲ تا پایان مراسم نماز عید فطر در راههای مواصلاتی به محل برگزاری نماز جمعه مستقر هستند.
وی در ادامه بیان کرد: مکان بر پایی نماز جمعه قرار بود در مصلی امام خمینی برگزار شود که با توجه به عدم آماده شدن مصلی مکان به دانشگاه تهران تغییر یافت.
سردار رحیمی در ادامه به تدابیر عملیاتی مراسم نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: حداکثر تسهیلات ترافیکی جهت تردد نمازگزاران به گونه ای بر قرار شده که رانندگان تا نزدیکترین مکان به برپایی نماز حضور پیدا کنند و برای پارک خودروها محلهایی پیش بینی شده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدودیت های تردد ویژه برگزاری مراسم نماز عید فطر به شرح زیر است.
تردد هر گونه وسیله نقلیه ازساعت ۴ بامداد روز عید فطر از طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تاخیابان کارگر از شرق خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا ولیعصر از غرب خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز از جنوب خیابان انقلاب حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر وخیابانهای فلسطین، ابو ریحان، دانشگاه، ۱۲ فروردین و منیری جاوید ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: محدودیت های توقف ممنوع در بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر، خیابانهای واقع در ضلع غربی خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورزطول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان ۱۶ آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر، طول خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی خواهیم داشت.