به گزارش پارس به نقل از ایسنا، « دیوید بکام» ، ستاره سابق فوتبال در نخستین تجربه سینمایی خود در فیلم « سرویس مخفی» به کارگردانی « ماتئو واگن» در کنار « کالین فرث » ، « مایکل کین» و « ساموئل جکسون» ایفای نقش می کند.

روزنامه انگلیسی « سان» با اشاره به علاقه این فوتبالیست سرشناس به هنر هفتم، از پیشنهاد « کالین فرث» ، بازیگر انگلیسی برنده اسکار به « بکام» برای بازی در این فیلم خبر داد.

این ستاره بازنشسته فوتبال علاقه شدیدی به سینما دارد و تمایل دارد هرچند وقت در اکران بزرگ یک فیلم دیده شود، اما بازیگر حرفه ای نیست که به طور تمام وقت این حرفه را پیش بگیرد.

« ماتئو واگن» یکی از نقش های منفی فیلم خود را به بکهام واگذار کرده است.

یکی از منابع نزدیک به این کارگردان درباره حضور بکهام در این فیلم توضیح داد: « متیو» معتقد بود با حضور بکام در گروه بازیگران، این فیلم چنان ساختار محکمی می گیرد که همه جهان به تماشای این فیلم ترغیب می شوند.

اگر بکام تصمیم بگیرد از نخستین حضور سینمایی اش پرده برداری کند، این شانس را خواهد داشت که نخستین قدم هایش را در کنار بازیگرانی چون « ساموئل جکسون» و « مایکل کین» بردارد و این شروع زیبایی را برای ستاره ۳۸ ساله رقم می زند.

دیوید بکام از سال ها قبل آرزوی حضور در سینما را داشت و برای بازی در یک نقش کوتاه روی دوست صمیمی اش « تام کروز» حساب می کرد.

به گفته یکی از اعضای کمپانی تولید « کروز/واگنر» ، دیوید بکام همیشه آرزوی حضور در یک فیلم اکشن به عنوان نقش اول را داشت و مدت ها پیش تام کروز به او قول برآورده کردن آرزوی دیرینه اش را داده بود.

این فوتبالیست انگلیسی حس می کند با توجه به اینکه به اندازه کافی برای بازی در نقش های جذاب و خیره کننده جوان است، اکنون موقعیت مناسبی است که جای خود را در سینما باز کند.