به گزارش پارس به نقل از فارس، رمان « آقای سلیمان! می شود من بخوابم؟ » نوشته سیدمحمدرضا واحدی در ششمین ماه انتشارش به چاپ چهارم رسید.

با استقبال گسترده از رمان « آقای سلیمان می شود من بخوابم؟ » که در بهمن ماه ۹۱ به بازار عرضه شده بود، این رمان همزمان با ایام مبارک ماه رمضان، به چاپ چهارم رسید.

جالب است که ماه مبارک رمضان و شب های قدر در بخش هایی از کتاب آقای سلیمان به خوبی نمود پیدا کرده و گوشه هایی از ماجراهای احساسی آن در این ماه و شب های قدر رفم می خورد. در فصل ۷ کتاب می خوانیم:

« ماه رمضان بود و روبیک با اینکه مسلمان نبود و روزه نمی گرفت، اما می دانست که فضای معنوی و رویایی ماه مضان، عشقشان را پاک تر می کند و الهی تر.

در یکی از شب های رمضانی، ایمیلی برای نغمه فرستاد و او را دعوت کرد برای میقاتی آسمانی. میقاتی که عاشقانه هاشان را توفانی تر کرد و امیدشان را به آینده بیشتر.

سه شب از شب های مهتابی ماه رمضان، رأس ساعت نُه، وعده گاهی شده بود برای زُل زدن دو عاشق به یکدیگر. یکی از تبریز و دیگری از تهران به ماه نگاه می کردند و یکدیگر را در آن می دیدند. »

همچنین در فصل ۱۷ کتاب می خوانیم:

« بیشتر تسبیح هایی که تا حالا داشته ام، بدون دلیل در دستم پاره شده اند. یکی از آنها تسبیح چوبی ای بود که مادرم از مشهد برایم آورده بود. خیلی دوستش داشتم. رمضان بود و با روبیک قرار میقات داشتیم. افطار که تمام شد، نماز مغرب و عشا را با مادرم و مریم که آن شب مهمان ما بود، پشت سر پدرم به جماعت خواندیم. بعد از نماز تسبیحم در دستم بود. داشتم به روبیک فکر می کردم و منتظر ساعت نُه بودم که ناگهان پاره شد. مادرم هنوز چادر نمازش روی سرش بود و ذکر می گفت. تا متوجه پاره شدن تسبیحم شد، ذکرش را قطع کرد:

حاجت روا می شی دخترم! الهی سپید بخت بشی… به حق این وقت عزیز.

شبِ بعد، افطار که کردم، با شیرین برای گرفتن فال قهوه پیش همسایه شان لیدا خانم رفتیم… »

این رمان که توسط انتشارات تارونه منتشر شده، نخستین اثر واحدی در عرصه رمان است. پیش از این از وی کتاب های لب گزه، حاملان نور، بانوی ناشناخته، مجموعه عاشقانه ها، عارفانه ها، سیره سیاسی امام علی (ع) ، و دو مجموعه شعر به نام های ادامه دلواپسی و چقدر فاصله منتشر شده که مجموعه ادامه دلواپسی به عنوان اثر برگزیده هشتمین جشنواره قلم زرین شناخته شده است.

« آقای سلیمان! می شود من بخوابم؟ » را نشر تارونه در ۲۴۸ صفحه و با قیمت ۱۱۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

علاقه مندان و مخاطبان برای تهیه این کتاب می توانند به وبسایت نشر تارونه مراجعه نمایند. همچنین در لینک های مرتبط این خبر، بخش های جذابی از کتاب انتخاب و پیش از این منتشر شده است. ضمن این که گفت وگوی مفصلی نیز با نوبیسنده اثر انجام شده است.