به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی رضایانی در تشریح خبر دستگیری سارقی که با پوشیدن لباس زنانه اقدام به زورگیری از زنان ثروتمند می کرد، گفت: در ساعت ۲۰: ۳۸ سوم مردادماه امسال یک فقره زورگیری و باجگیری از طریق اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران اعلام شد.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل حادثه، با پیکر خونین مردی جوان روبرو شدند که از ناحیه دست، پا و سر دچار شکستگی و خونریزی شدید بود، گفت: این مرد جوان در حالی که مانتوی زنانه به تن داشت، به قدری صدمه دیده بود که قادر به حرکت نبوده وروی سنگ فرش حیاط افتاده بود.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت با بیان اینکه ماموران در بررسی اولیه دریافتند که این مرد به قصد سرقت و زورگیری از زنی به نام « روژینا» را داشته، گفت: ماموران در تحقیقات اولیه از این زن جوان دریافتند که سارق با پوشیدن روسری، مانتو و ماسک خود را به شکل زنان درآورده و در حالی که پشت سر شاکیه وارد ساختمان شده بود، مدعی شد که با همسایه های طبقه چهارم کار دارد.

رضایانی با بیان اینکه مالباخته در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: زمانی که وارد منزل خود در طبقه سوم شدم، متهم نیز به عمد وارد منزل شد و با تهدید چاقوی بزرگ را زیر گلویم قرار داد وگفت که جیغ نکشم اما من که به شدت ترسیده بودم، مدام جیغ کشیده که همسایه ها متوجه شده و با شکستن قفل در موفق به بازکردن در آپارتمان شدند، سارق در مدتی که زن صاحبخانه را داخل خانه اش حبس کرده، موفق شده بود که دو ساعت قیمتی و مارک را از شاکیه ربوده و به دنبال طلا و اشیای قیمتی بوده که مالباخته با جیغ های خود، همسایه ها را متوجه کرد.

وی با بیان اینکه پس از حضور همسایه ها در آپارتمان این زن، سارق خود را از بالکن طبقه سوم به داخل حیاط پرتاب کرد، گفت: سقوط سارق سبب شکسته شدن دست و پای وی شد که توسط اورژانس، تحت الحفظ به بیمارستان شهدای تجریش انتقال داده شد.

رضایانی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از کیف و کوله پشتی متهم، یک عدد باطوم تلسکوپی، یک شوکرالکتریکی، اسپری اشک آور و چسب پهن برای بستن دهان شاکیه و نیز تعداد هشت عدد دستبند پلاستیکی ۵۰ سانتیمتری و یک نقاب کشباف کشف و ضبط کردند، گفت: در بازجویی ها مشخص شد متهم در چند روز گذشته نیز چندین فقره زورگیری در پوشش زنانه داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت با بیان اینکه تحقیقات از این متهم ادامه دارد، گفت: به دلیل حساسیت موضوع، به دستور مقام قضایی متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.