به گزارش پارس به نقل از فارس، هرمز عشقی بعدازظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی دستگیری کلاهبردار مذکور اظهار کرد: فردی را که با استفاده از شیوه های مجرمانه کارت های عابر بانک میلیونی مردم را خالی می کرد گرفتار کارآگاهان پلیس انزلی شد.

وی، دستگیری این کلاهبردار را به دنبال شکایت های مردمی عنوان کرد و افزود: این فرد با معرفی خود به عنوان نماینده خرید یکی از اداره های دولتی کارت های بانکی مردم را خالی می کرد.

فرمانده انتظامی انزلی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع این کلاهبرداری در دستور کار پلیس قرار گرفته است، تصریح کرد: این متهم مال باختگان را به پای دستگاه های عابر بانک می کشاند و با شگردی خاص از عدم آگاهی مال باخته، حساب او را خالی می کرد.

وی با تصریح بر اینکه کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی شبانه روزی توانستند رد پای او را در یک صرافی در تهران به دست آورند، اذعان کرد: با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در تهران دستگیر کرده و به پلیس آگاهی بندرانزلی تحویل دادند.

به گفته عشقی، متهم در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری های دیگری به همین شیوه اعتراف کرد.

وی افزود: این متهم پس از خالی کردن حساب میلیونی مال باختگان، اقدام به خرید سکه طلا می کرد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد، از تمام افرادی که به شیوه مذکور از آنها کلاهبرداری شده بود خواست تا با تنظیم شکوائیه به پلیس آگاهی بندرانزلی مراجعه کنند.