به گزارش پارس به نقل از  فارس، مسئولان این کمپانی فیلم سازی از دیوید اس گویر فیلم نامه نویس مطرح عالم سینما برای کار نگارش فیلم نامه « گروه عدالت» دعوت به همکاری کرده اند.

در عین حال، این کمپانی به صورت رسمی اعلام کرده است که کریستین بیل برای بازی در نقش مرد خفاشی/بتمن با این پروژه همکاری خواهد کرد.

این در حالی است که مدتی قبل این بازیگر گفته بود دوباره در این نقش ظاهر نخواهد شد و آنچه را که در رابطه با این کاراکتر باید گفته شود، وی در سه گانه کریستوفر نولان گفته است.

مسئولان کمپانی برادران وارنر مدتی قبل گفتند نقش ابرقهرمانان « گروه عدالت» را همان بازیگرانی بازی خواهند کرد که در نسخه سینمایی فیلم های خود در نقش این ابرقهرمانان ظاهر شده بودند.

اما کریستین بیل در یک مصاحبه رسمی اعلام کرده بود که برای بازی در نقش مرد خفاشی در اکشن ماجراجویانه کمیک استریپی « گروه عدالت» دوباره بر نخواهد گشت و لباس این ابرقهرمان را به تن نخواهد کرد.

رسانه های گروهی و منتقدان سینمایی از « گروه عدالت» عنوان یکی از مهمترین و پرسروصداترین فیلم های سال آینده صنعت سینما اسم می برند.

تهیه کنندگان « گروه عدالت» در ماه مارس اعلام کردند کریستین بیل هم با این پروژه در مقام بازیگر همکاری خواهد داشت. در همان زمان گفته شد کریستوفر نولان هم در تولید آن نقش خواهد داشت.

اما کمی پس از پخش این خبر، یکی از مسئولان کمپانی برادران وارنر در مصاحبه ای گفت تهیه کنندگان فیلم بسیار مایل هستند که نولان در زمان تولید فیلم در کنار آنها باشد. ولی هنوز هیچ توافقی در این رابطه صورت نگرفته است.

به نوشته سایت اینترنتی مووی وب، شایعات حکایت از آن می کند که زک اشنایدر امر کارگردانی نسخه سینمایی « گروه عدالت» را به عهده خواهد گرفت.

اما کمپانی برادران وارنر هنوز این خبر را تائید نکرده است. قبل از این گفته شده بود« گروه عدالت» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال ۲۰۱۵ آماده خواهد شد. زمان شروع فیلم برداری این فیلم هنوز مشخص نشده است.

قصه کمیک استریپی « گروه عدالت» مثل فیلم « آونجرز/ انتقام گیران» تعدادی از ابرقهرمانانه معروف قصه های مصور را در کنار هم قرار می دهد تا به مقابله با گروهی از کاراکترهای خبیث و شرور بروند.