به گزارش پارس ، " اکبر منصور فلاح" کارگردان تلویزیون در خصوص مجموعه های تلویزیونی ماه مبارک رمضان به باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه های تلویزیونی باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه های تلویزیونی که به مناسبت ماه مبارک رمضان تولید می شود باید حال و هوایی از رمضان در ان دیده شود که متاسفانه امسال هیچ کس از سریال ها این ویژگی را ندارند.

وی افزود: حال و هوای ماه مبارک به گونه ای است که مردم بیشتر از قبل تحول در انها ایجاد می شود و اگر فیلمها با این مناسبتها ساخته شود به طور حتم تاثیرات مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: گبرای آخرین بار" مجموعه تلویزیونی بود که مختص ماه مبارک ساخته شده بود و با تمامی روزهای رمضان همخوانی داشت و اثر گذاری آن بر روی مخاطب بیش از دیگر فیلمها بود.

وی در خصوص کم کاریش ماه مبارک تصریح کرد: آثار دیگری ساختم که از شبکه" شما" پخش شده و فیلمنامه های متفاوتی را هم به شبکه ارائه دادم که متاسفانه تاثیر نکردند.

" منصورفلاح" عنوان کرد: سلیقه مدیران سازمان متفاوت است و فیلمنامه های ارائه شده ما را در جهت تولید در ماه مبارک موافقت نکردند.

وی در خصوص مسائل مالی شبکه ها بیان کرد: امسال شبکه ها بیان کرد: امسال شبکة ها به لحاظ مالی از حال و روز خوبی برخوردار نبودند به همین خاطر فیلمسازانی که ویژه ماه مبارک دست به تولید زدنند امسال فیلمی ارائه نرکدند.

وی در مورد مجموعه های تلویزیونی ماه مبارک امسال بخصوص" دودکش" عنوان کرد: امسال فیلمهایی که ویژه ماه مبارک ساخته شده از حال و هوای رمضانی برخوردار نیست و نمی توان گفت این آثار ویژه ماه رمضان تولید شده است این فیلمها به گونه ای است که در هر ماهی قابلیت پخش را دارند و بهتر بود که در آن اشاره ای هم به ماه رمضان می شود.

وی افزود: سریال" مادرانه" به نسبت دیگر آثار موفق بوده و از همه مهمتر اینکه از قصه و ساختار بهتری بهره مند است.

وی در مورد" دودکش" ادامه داد: " محمدحسین لطیفی" یکی از کارگردانان خوش ساعت تلویزیون است و آثار درخشانی چون" صاحبدلان" و" نردبان آسمان" را در ماه رمضان بر روی آنتن برده است اما متاسفانه مجموعه" دودکش" به نسبت دیگر آثارش نتوانست مورد توجه قرار گیرد و از خط فکری و قصه مشخصی برخوردار نیست.

" فلاح" گفت: به اعتقاد من" لطیفی" هم از نوع ساخت این مجموعه رضایت ندارد و فمر می کنم زمان کم و شرایط ساخت منجر به تولید چنین فیلمی نشده است.

وی ادامه داد: " لطیفی" از قابلیت های بسیاری بهره مند است و این را در آثار قبلی اش به نمایش گذاشته است.

" فلاح" در مورد بازی" بهنام تشکر" و" هومن برق نورد" دراین سریال بیان کرد: این دو کاراکتر تداعی کننده مجموعه" ساختمان پرشکان" هستند و بازی آنها هیچ جذابیتی برای مخاطبان ندارند و تنها سطح سلیقه را کاهش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه هایی که به صورت مناسبتی برای شبکه تولید می شود باید ماهیت ان مناسبت را به نمایش گذارد و امیدوارم در آینده شاهد تولید و پخش مجموعه های مناسبتی از شبکه های تلویزیونی باشیم.