به گزارش پارس ، محمدعلی گودینی در گفتگو با مهر، با اشاره به حضور خود و جمعی از شعرا و نویسندگان در هفته گذشته در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: چندی پیش به آقای مومنی شریف گفتم که شما هر سال لطف می کنید و تدارک دیدار شعرا با رهبری را می بینید، به خاطر اینکه رمان تازه من با عنوان « سایه اژدها» در واقع در لبیک به پیام مقام معظم رهبری و نامگذاری ایشان برای سال ۹۱ با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نوشته شده است، لطف کنید و من را نیز به این دیدار ببرید.

وی افزود: پس از موافقت با این مسئله و حضورم در مراسم هفته گذشته وقتی نوبت به من رسید و خدمت حضرت آقا رسیدم، نخست رمان « سایه اژدها» را به ایشان دادم. مقام معظم رهبری کتاب را تورقی فرمودند و گفتند: « عجب طرح جلد جالبی دارد» که نشان می داد نظر ایشان را جلب کرده است و من نیز به محضر ایشان عرض کردم که ماجرای نوشتن این رمان لبیک به پیام شما بوده است.

این نویسنده افزود: کار دیگری که خدمت ایشان ارائه دادم، رمان « آتش سرد» بود. به ایشان گفتم این رمان را ۸ سال قبل از فتنه ۸۸ نوشتم و در آن حوادث منجر به این ماجرا را پیش بینی کردم و حتی پیش بینی ایجاد فتنه سبز نیز در آن هست.

گودینی درباره واکنش مقام معظم رهبری به این کتاب گفت: حضرت آقا کتاب را تورقی کردند و گفتند: جالب است! این کار را می خوانم.

دیدار شاعران و اهالی ادب با مقام معظم رهبری سه شنبه شب گذشته برگزار شد.