آیا آقایان خوش تیپ از وقتی به دنیا می آیند خوش تیپ هستند؟ چرا یک مرد خیلی خوش استایل به نظر می آید و یک مرد با همان قد و هیکل خیلی خوش تیپ نیست؟ راز پسر های خوشتیپ چیست؟ چطور یک آقا با چند ترفند ساده خوش تیپ تر به نظر برسد؟ در ادامه در سایت پارس نیوز قصد پاسخ به این پرسش ها را داریم.

7-Look-More-Handsome-white-teeth

هیچ وقت نباید از توصیه های خوب  در مورد استایل غافل شد! هرچه استایل مردانه، متنوع تر و پیچیده تر می شود؛ به تجربه بیشتری نیاز خواهی داشت! نیاز بیشتری به آگاهی از ترندها و مد ها خواهی داشت و سردرگمی بیشتری پیدا خواهید کرد! و در نهایت اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد.

قوانین و رازهایی درباره مردان خوش تیپ هستند که غالبا در تاریخ پایه گذاری شده اند.

آنها در چندین نسل مختلف به کار گرفته شده اند. بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که امروز نیز به خوبی کار می کنند. این قوانین معمولاً بدیهی در نظر گرفته می شوند، بنابراین واضح است که اغلب نادیده گرفته شوند:

قوانین ساده ولی مهم درباره استایل آقایان

  • یک مرد خوش تیپ اولویت را با تناسب و هماهنگی قرار می دهد.
  • کیفیت برای یک مرد خوش تیپ مهم است.
  • برای انتخاب لباس و اکسسوری داشتن قابلیت تطبیق و هماهنگی با بقیه استایل ها مهم است!
  • یک آقای خوش تیپ یک ارزش و شخصیت ویژه برای خودش ایجاد میکند.
  • و یک استایل خوب بر عدم افراط و و تفریط و بر متعادل بودن متمرکز است.

مطمئناً قوانین دیگری بسیار زیادتر از آنچه در اینجا گفتیم، وجود دارد. برخی از این موارد را ممکن است قبلاً خودتان کشف کرده باشید.

به هر حال، این بخشی از لذت پوشیدن است که هیچ قاعده ای نباید مانع آن شود. اما، این قوانین آزمون زمان را پشت سر گذاشته اند و به یک راهنمای امن و همیشگی برای آقایان خوش استایل تبدیل شده اند.

در ادامه رازهای خوش تیپی آقایان را طبق تحقیقات و نظر سنجی ها مطالعه خواهید کرد.

1.آقایان خوش تیپ لباس اندازه خودشان می پوشند

کلید خوش تیپی در فیت بودن (اندازه بودن) است. با دقت به خود نگاه کنید. وقتی لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید در آینه می بینید! باید به تن شما نشسته باشد. اگر این حس را ندارید که لباس دقیقا اندازه شماست به عنوان یک آقای خوش تیپ آن را عوض کنید. چند نکته ساده میتواند برای تشخیص تناسب لباس با بدن شما کمک کند.

مثلا اگر در حال خریدن لباس هستید تمرکز خود را بر فیت بودن شانه لباس بگذارید. چرا که متناسب کردن قفسه سینه و کمر به گفته ویوید تاوب، مدیر لباس های سفارشی در Gieves & Hawkes (یک برند کت و شلوار معتبر در دنیا) کار نسبتا آسانی ست. این کار را در مورد تی شرت، پیراهن، هودی، کت، جلیقه و … میتوانید انجام دهید.

و یا اگر در حال خریدن شلوار هستید. حتما به فاق شلوار و قسمت باسن شلوار دقت ویژه کنید. اگر زیادی بلند یا کوتاه باشد یا تنگ ویا گشاد باشد! کوتاه کردن آن کار راحتی نخواهد بود. اما پاچه و کمر شلوار امکان کوتاه کردن یا اندازه کردن دارد.

2.یک مرد خوش تیپ بیشتر از همه به ساعت مچی توجه میکند

ساعت مچی برای پوشش آقایان خوش تیپ مهمترین نقش را دارد. ساعت مچی مردانه بیشترین جلوه را در یک مرد خوش تیپ دارد. چرا که آقایان از معمولا از تعداد اکسسوری کمتری استفاده میکنند. این مسئله اهمیت ساعت مچی را برای استایل آقایان به شدت افزایش می‌دهد.

ساعت مچی طبق نظرسنجی های متعدد اولین چیزی ست که در یک استایل مردانه به چشم میخورد. دقت کنید که ساعت مچی شما با استایل شما هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال یک ساعت مچی مردانه اسپرت را با یک استایل کلاسیک استفاده نکنید.

دون کاکرین، مدیرعامل مارک ساعت بریتانیایی ورتکس می گوید: “ساعت مانند یک اثر هنری است.” “آن را انتخاب کنید زیرا آن را دوست دارید ، نه به این دلیل که فکر می کنید ممکن است پول ایجاد کند. ساعت ها شخصی هستند، گذر شما را در گذر زمان مشخص می کند. اما شما همچنین باید عملی باشید” ساعت مچی مردانه اسپرت زیبا ، کاربردی و مقاوم با هر چیزی همراه هستند و می توانند ضربات سخت روزمره را تحمل کنند. با این حال ، یک ساعت هنوز باید برای شما مناسب باشد. نسبت به مچ دست شما نیز باید از نظر اندازه و عمق مناسب باشد – ۴۰ میلی متر اندازه “گلدلاک” در نظر گرفته می شود.

2609.1

3.چطور یک ساعت مردانه انتخاب کنیم

هیچ وقت ساعت مچی مردانه فیک یا کپی نخرید! ساعتی را بخرید که بتوانید درباره آن صحبت کنید و یک شخصیت برای شما ایجاد کند. ساعت مچی فیک حتی اگر زیبا باشد شخصیت شما را تحت تاثیر قرار میدهد و اعتماد به نفس شما را کاهش میدهد. در ادامه درباره نقش اعتماد به نفس در یک مرد خوش تیپ را خواهیم گفت.

4.آقایان خوش تیپ با زبان بدن اعتماد به نفس خود را نشان میدهند

اعتماد به نفس بر خلاف ظاهر متفاوت ش یکی از مهمترین فاکتور های یک مرد خوشتیپ و خوش استایل است. یک فرد با اعتماد به نفس حرکات مطمئن تری نشان می دهد و این دیگران به شما جذب میکند.

شما دو راه در پیش رو دارید! یا اعتماد به نفس زیادی داشته باشید و یا نقش آدم های با اعتماد به نفس را بازی کنید.

اطمینان از اینکه لباس ها و آرایش شما به درستی انجام می شود، می تواند به شما در زیبایی بیشتر کمک کند. اما برای اینکه واقعاً برجسته شوید ، باید سینه را جلو بدهید و صاف بایستید یا حداقل به اندازه ای که بدن شما می تواند صاف و بلند باشد.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از زبان بدن ، اعتماد به نفس ، قدرت و جذابیت خود را منتقل کنید (راه های خیلی زیاد). اما برای ساده نگه داشتن آن ، فقط روی اصول اولیه تمرکز کنید.

به طور کلی ، مردانی که خوش تیپ (و بنابراین جذاب ترین) تلقی می شوند دارای چند ویژگی فیزیکی هستند:

افزایش اعتماد به نفس با چند نکته ساده

  • آنها مستقیماً می ایستند
  • با باز کردن دست ها و بازوها فضای فیزیکی زیادی را اشغال می کنند
  • به آرامی و تسلط حرکت می کنند.

برای شروع این نکات کمک زیادی به خوش استایلی شما خواهد کرد.

5.خوش تیپ ها به جزئیات توجه ویژه میکنند

  • مو های خود را شانه کنید
  • ناخن های خود را مرتب کوتاه کنید
  • به ابروهای خود توجه کنید
  • دندان های خود را مرتب مسواک بزنید
  • شستشو و نظافت شخصی را بسیار جدی بگیرید
  • خوش بو باشید و به پوست خود توجه کنید.استایل خوب در جزئیات است. این چیزی است که امروز دنیا به آن مطمئن شده است!  جزئیات خیلی وقت ها از کلیات اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. طی یک نظر سنجی از خانم های ۱۸ تا ۳۰ سال سومین موضوع مهم برای خانم ها ناخن های آقایان بودند. برای پیدا کردن یک استایل خوب تا می توانید به نکات جزئی توجه کنید.

    irs01_s3old_10531518785465046095

    6.انتخاب کفش مناسب یکی از رازهای یک مرد خوشتیپ

    • کفش شما باید تیره تر از شلوار شما باشد. هرچه کت و شلوارتان تیره تر باشد، کفش شما نیز تیره تر است.این قانون ساده انتخاب شما را برای لباس های رسمی ، تجاری و معمولی راحت تر میکند.

    یک یا دو جفت کفش مشکی تهیه کنید، آنها با هر رنگی جز شلوار سرمه ای خوب از آب در می آیند. اگر شلوار شما سرمه ای بود  در این صورت به قهوه ای تیره یا بوردو مشکی (قهوه ای مایل به قرمز) نیاز دارید. می توانید کفش قهوه ای با شلوار قهوه ای بپوشید ، اما باید تیره تر از شلوار باشد!

    • جوراب خود را با کفش خود هماهنگ کنید. آنها باید یک پل خوب بین کفش و شلوار شما باشند تا یک رنگ متضاد.
    • کفش های شما باید با کمربند شما هم رنگ باشند. کمربند قهوه ای را با کفش مشکی و برعکس ست نکنید.

7. از ماسک صورت استفاده کنید

برای داشتن پوستی زیبا و جوان، استفاده از ماسک صورت یکی از بهترین توصیه‌هایی است که می‌توان کرد. فرایند جوان‌سازی و مراقبت از پوست شامل پاک‌سازی، ماساژ و اسکراب (لایه‌برداری) است که کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد. توصیه می‌شود با توجه به نوع پوست خود و با نظر متخصص پوست، یک‌بار در ماه، به شکل ویژه‌ای از پوست خود مراقبت کنید.

8. یک مرد خوش استایل از ادکلن استفاده میکند

وقتی یک مرد از ادکلن یا عطر استفاده میکند در واقع یکی از مهمترین حواس را تحریک میکند. یعنی حس بویایی! این باعث می شود شما به عنوان یک مرد خوشتیپ بیشتر دیده شوید!

ادکلن یا عطر باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و این در رفتار شما نشان داده خواهد شد.

عطر و ادکلن شما نقش بسیار مهمی در ایجاد خاطرات دارد. آیا تا به حال یک بوی خوب شما را یاد کسی یا چیزی انداخته است؟ بله این معجزه بوی خوب است. ادکلن باعث می شود استایل خوب شما تا مدت ها در خاطره ها باقی بماند.

یکی دیگر از اهمیت‌های بیشتر استفاده از عطر در  روانشناسی ، رایحه درمانی است. انواع عطرهایی مانند گل، مرکبات و ادویه زمستانی به آرامش ذهن و آرامش بدن شما کمک می کند و سطح استرس شما را کنترل میکند. این حس به دیگران هم منتقل میشود و شما را زیبا تر میشوند.

9.مرد خوش تیپی نیست که به نقش «مو» کم توجه باشد

یکی از مهمترین فاکتور های یک استایل خوب مو و استایل مو است. موی نا مرتب میتواند به تنهایی تمام زحمات شما را به باد دهد.

مو های شما در مرحله اول نیاز به مراقبت دارند. اگر ریزش مو دارید حتما به متخصص مراجعه کنید و برای نگهداری موی خود زمان و هزینه کنید. موی آسیب دیده نمیتواند استایل خوبی برای شما بسازد. هر چقدر هم که مدل خوبی برای مو های خود انتخاب کنید در نهایت کیفیت استایل خوبی به شما نخواهد داد.

در مرحله دوم باید بهترین مدل را برای موی خود انتخاب کنید. انتخاب مدل مو باید با چهره شما هماهنگ باشد. راحت ترین روش برای انتخاب استایل خوب این است که یک آرایشگر خوب پیدا کنید! حتی اگر میخواهید موهای بلندی داشته باشید هر دوهفته یکبار موهای خود را نوک گیری کنید.

مرتب نگهداشتن مو ها یکی از مهمترین راز های یک آقای خوشتیپ است.

 10.به‌ صورت روزانه از مرطوب‌کننده استفاده کنید

    • مرطوب‌کننده‌ها غذای پوست شما هستند و ضمن متعادل ساختن PH پوست، التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند. استفاده مستمر از مرطوب کننده‌ها یکی از کارهای ساده و در عین‌ حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

11.دندان های سفید استایل شما را متحول میکند

دندان ها همیشه در استایل شما نقش دارند. جدا از بحث سلامت و بهداشت، دندان ها به زیبا شدن استایل شما کمک زیادی می کنند. دندان های مرتب، سالم و سفید شخصیت و استایل شما را متحول میکنند.

اگر دندان های مرتبی ندارید اشکالی ندارد. همیشه میتوان دندان ها را تمیز نگهداشت! دقت کنید که دندان هایتان را مرتب تمیز کنید و سفید کننده هایی که مورد تایید متخصصان دندانپزشک هستند استفاده کنید.

men-suit-shopping-guide

12.آرایشگر مخصوص خودتان را داشته باشید

شاید این مورد باید در اول لیست قرار می‌گرفت، زیرا اگر سایر موارد هم کاملا انجام نشود، با داشتن موهای مرتب و اصلاح‌شده‌، به‌اندازه‌ی کافی آراسته به نظر خواهید رسید. ممکن است بگویید فرقی نمی‌کند کدام آرایشگاه بروید زیرا هر مدلی که به آرایشگر بگویید، او باز کار خودش را انجام می‌دهد. به‌هرحال داشتن یک آرایشگر ثابت بهتر از تغییر مداوم آن است. زیرا آرایشگری که چند بار پیش او رفته‌اید، سر شما را می‌شناسد و احتمالا به زبان مشترکی رسیده‌اید و همیشه مدل موی ثابتی را بر روی سر مبارک پیاده می‌کند.