به گزارش پارس نیوز  مهدی پیرهادی در جریان تقدیر از کارگران حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۹ تهران با تاکید بر تلاش های شبانه روزی کارگران ، تاکید کرد:  کارگران خدمات شهری مهمترین فعالیت در شهرداری ها را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت زحمت کشان در این حوزه قابل تقدیر است، گفت: کارگران خدمات شهری با شهروندان به طور روزانه در ارتباط هستند و شایسته است که شهروندان از نوع تلاش های آنها مطلع باشند.

پیرهادی، ارایه خدمات مختلف از جمله نظافت شهر، رفت و روب، نگهداشت فضای سبز و ... از سوی این کارگران را مهم تلقی کرد و افزود: مردم در جریان این حجم از اقدامات نیستند و برغم تلاش روابط عمومی ها، هنوز نتوانستیم آن حجم از فعالیت را به گوش شهروندان برسانیم.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تلاش ها و خدمات به گوش مردم رسانده شود، اظهار داشت: رسانه ملی و سایر رسانه ها در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به ویژه در حوزه تلاش های  متعدد مدیریت شهری ورود جدی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هر چند نقاط ضعف باید دیده شود اما نقطه قوت را مورد توجه قرار دهیم تا شاهد رشد در این حوزه باشیم .