به گزارش پارس ، امیر سرتیپ خلبان ناصر ایزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: مومن تنها خدا را در نظر می گیرد و عباس بابایی به دلیل مکتنی بودنش از همه مومن تر بود.

وی ادامه داد: عباس بابایی از هر بسیجی بسیجی تر بود و براساس ایثار، ایمان راسخ و استورای به خداوند نگاه خدا پرستانه او به همه چیز نام بسیجی به او داده شد.

وی در بیان خاطره ای از شهید بابایی گفت: در مراسم تشییع پیکر یکی از خلبانان ارشد، شهید بابایی با لباسی ساده، بدون درجه و علایم نظامی با وجود ازدحام جمعیت حاضر بود.

ایزدی فر ادامه داد: مردم در آن هنگام شهید بابایی را نمی شناختند و برخلاف آدم های متکبر در گوشه ای می ایستاد و با وجود فرمانده بودنش بسیار ساده بود.

وی به بیان بخشی از ویژگی های اخلاقی شهید بابایی پرداخت و افزود: به دلیل اعتقاد شهید به گرفته شدن وقت انسان با آینه و فرصت کم انسان برای پیمودن عرفان نظری و اجرایی در رسیدن به خداوند، همواره موهای سر خود را با نمره چهار کوتاه می کرد و از این لحاظ بسیجی و ساده بود.

این رزمنده در خصوص شخصیت شهید بابایی افزود: وی با وجود سپردن مسیر به سوی خدا و رسیدن به آخرین منزل عرفان اسلامی حق الله غرق در ذوب خداوند شده بود.

ایزدی فر به بیان انتظارات خود از دستگاه های برنامه ریزی تئوری پرداخت و عنوان کرد: اگر شهید بابایی زنده می بود باید که برای بهره برداری از فکر و طرح او تمام امکانات رسانه یی، مدیریتی و اتاق فکر در اختیار روشن قرار می گرفت و به نام یک قهرمان جنگی نشان افتخار مانند سایر کشورها در پاسداشت این قبیل ایثارگران به شیوه یی چشمگیر و رسانه یی به او تقدیم می شد.

وی درباره ی شهید بابایی گفت: شهید بابایی همیشه ی چهره ی مصمم و صمیمی شهید بابایی که مردان خدا مانند او زندگی کرده و همچنین سیر به سوی خدا داشته و رفته اند همان طور که رسانه ها نشان می دهند در ذهنم وجود دارد.

وی افزود: فراموش نکنیم که آنها با رفتن خود کاری کرده اند و آنها که مانده اند باید کاری زینبی کنند و گرنه یزیدی هستند و ایران اکنون به وجود بزرگانی مانند شهید بابایی نیازمند می باشد.