لیپوماتیک راز جراحی

خلاص شدن از شر چربی ها با لیپوماتیک در راز جراحی ، مقاله ایست برای افرادی که علیرغم تلاش های بسیار ، برای لاغری و تناسب اندام و امتحان کردن روش های مختلف ، نتوانستند نتیجه ای کسب نمایند. امروزه آمار چاقی در ایران ، روندی رو به رشد دارد و نتیجه تحقیقات حاکی از اینست ، که هشتاد درصد از افراد دارای چاقی مفرط ، قادر به متعادل نگه داشتن وزن خود نیستند. در این میان علم پزشکی نیز در سال های اخیر ، در زمینه خلاص شدن از شر چربی های اضافی در بدن، دستاورد های موثری داشته است. یکی از بهترین روش های از بین بردن چربی های موضعی و کاهش سایز ، لیپوماتیک می باشد.  بهترین و سریعترین روش خلاص شدن از شر چربی های مزاحم بدن ، که مانع زیباتر دیده شدن شما می شوند ، را در این مقاله در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید بدون کمترین عوارض و به سریعترین حالت ممکن ، چربی های بدنتان را پشت سرتان جا بگذارید ، با مقاله خلاص شدن از شر چربی ها با لیپوماتیک همراه شوید.

یک شبه از شر چربی های اضافی بدن خود خلاص شوید !

تغییرات سبک زندگی در جامعه امروزی ، سبب شده که افراد از مواد غذایی ناسالم بیشتری ، در برنامه غذایی خود استفاده کنند. یکی از این غذاهای مضر و محبوب فست فود ها هستند ، که با وجود اینکه یکی از مواد غذایی دشمن سلامتی به حساب می آیند ، توانسته اند جای خود را در سفره های غذایی ما باز کنند و افراد زیادی هستند ، که به مصرف آن ها گرایش پیدا کرده اند. وجود مواد غذایی ناسالم در برنامه غذایی و کم تحرکی در میان افراد جامعه ، سبب شده افراد زیادی با گروه های سنی مختلف ، اضافه وزن پیدا کنند. اضافه شدن وزن و انباشته شدن چربی در بدن ، سبب بروز انواع بیماری ها در فرد می شود. از اینرو دغدغه راحت شدن از شر چربی های اضافه بدن ، یکی از مهمترین نگرانی های افراد به شمار می آید. البته شما همراهان عزیز بابت چاقی خود اصلا نگران نباشید ! راز جراحی به شما کمک می کند ، به سادگی از شر چربی ها خلاص شوید.

لیپوماتیک چیست ؟

روش لیپوماتیک ، که دو دهه از رواج آن در دنیا می گذرد ، نسل جدید تکنیک های جراحی زیبایی است و به شما کمک می کند ، که در سریعترین زمان ممکن از شر چربی های اضافی بدنتان خلاص شوید. در این روش چربی های اضافی از بدن خارج می شوند. این روش را رغیب لیپوساکشن می دانند. شاید در تعریف ابتدایی این دو روش کاملا مشابه به نظر برسند ؛ ولی فناوری شکستن چربی ها و مکش آن ها در روش لیپوماتیک ، کاملا متفاوت با تکنیک لیپوساکشن می باشد.

آیا دستگاه لیپوماتیک را می شناسید ؟

قبل از اینکه روند عمل لیپوماتیک را برای شما شرح دهیم ، اول شما را با این دستگاه آشنا می کنیم. این دستگاه متشکل از یک پمپ یا کمپرسور هواست ، که پس از تولید هوای پرفشار آن را به لوله ای به نام کانولا انتقال می دهد. برای اینکه سلول های چربی شکسته شوند ، لوله کانولا به صورت ارتعاشی و مداوم در زیر پوست ناحیه ای که بافت چربی در آن انباشته شده ، حرکت می کند و لرزش های سه بعدی تولید می کند. یکی از بهترین دستگاه های لیپوماتیک ، که توانسته است تائیدیه FDA آمریکا را کسب کند ، دستگاه SP6 است. این دستگاه را می توانید در بهترین کلینیک های زیبایی پیدا کنید.

نحوه خلاص شدن از شر چربی ها با لیپوماتیک

از بین بردن چربی با این متد در نواحی کوچک، با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. ولی از آن جایی که ممکن است از این روش ، در نواحی بزرگتر یا در ترکیب با سایر روش های زیباسازی و تناسب اندام از جمله شکم و پهلو ، استفاده شود ، بیهوشی عمومی قبل از شروع روند ضرورت می یابد. در این تکنیک برای اینکه سلول های چربی شکسته شوند ، از فناوری صوتی و ایجاد لرزش توسط لوله کانولا استفاده می شود. برای اینکه لوله کانولا به زیر پوست نفوذ کند ، بر روی پوست برش های کوچکی در ناحیه تخلیه چربی ایجاد می شود. پس از اینکه بافت چربی ها شکسته شد ، به کمک سوراخ های مکش چربی که در نوک کانولا وجود دارد ، ذره های چربی توسط دستگاه مکیده شده و از بدن ، خارج می شوند.

شاید تصور کنید که حرکات لرزشی این لوله ، ممکن است به عروق و سلول های چربی بدن آسیب برساند! جایی برای نگرانی وجود ندارد ؛ چون این روش هیچ آسیبی به عروق و بافت ها نمی رساند و چربی های شکسته شده ، که به کمک مکش از بدن استخراج می شوند ، پس از خالص سازی می توانند تحت فرایند تزریق چربی به نواحی لاغر بدن تزریق شوند و به آن حجم ببخشند. زخم های بر جای مانده پس  از بادی کانتورینگ ، بسیار کوچک هستند. ممکن است پس از این روند ، اندکی خونریزی داشته باشید. بعد از جراحی می توانید بلافاصله ترخیص شده و به منزل برگردید و دوران نقاهت کوتاهی را سپری خواهید کرد.

از این روش برای از بین بردن چربی های کدام نواحی استفاده می شود ؟

  • شکم و پهلو
  • بازو
  • باسن
  • ران
  • غبغب

چرا لیپوماتیک از روش های دیگر بهتر است ؟

در ادامه مقاله ، مزایای این روش از بین بردن چربی را که باعث می شود ، بعنوان بهترین راه برای خلاصی از شر چربی های اضافی ، به شما همراهان عزیز پیشنهاد میدهیم ، با هم بررسی می کنیم :

عدم گلوله گلوله شدن چربی های باقیمانده ، در زیر پوست و داشتن بیشترین میزان یکنواختی

عدم حس کردن درد و ناراحتی قبل و بعد از جراحی

تورم و ترشح مایعات کمتر ، از زخم های جراحی

کاهش خطر بروز آمبولی بعد از جراحی

عدم نیاز به بستری شدن بعد از روند

بهبودی سریع و مشاهده سریع نتایج

چه کار کنیم که نتیجه این روش ماندگار باشد ؟

برای اینکه بتوانید از لاغری و تناسب اندام دائمی ، پس از لیپوماتیک بهره مند شوید ، راز جراحی به شما توصیه می کند که قبل و بعد از جراحی ، رژیم غذایی مناسب و متعادل داشته باشید و از فعالیت و ورزش غافل نشوید ؛ تا همیشه لاغر و خوش اندام باشید.