به گزارش پارس ، اکبر تحولیان، تهیه کننده ی مجموعه اپیزودهای « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه در حال حاضر ۲۱ اپیزود از این مجموعه برای پخش در ایام رمضان آماده شده است، گفت: نکات اخلاقی در این مجموعه ها بیشتر نمود دارد.

این تهیه کننده همچنین با اشاره به اینکه این مجموعه قرار است هر روز ساعت ۱۹ پیش از افطار به روی آنتن برود، گفت: تکرار هر ایپزود نیز قرار است روز بعد از آن، ساعت ۲۳ از شبکه ی تهران به روی آنتن برود.

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

وی ادامه داد: تلاش می کنیم این مجموعه اپیزودها ۳۰ قسمتی باشد اما فکر می کنم به ۲۲ قسمت بیشتر نرسد.

به گزارش ایسنا، احمد معظمی، حسین فلاح، امیر مسعود آقاباباییان، داریوش یاری، محسن منشی زاده، فرید میهن دوست، شاهین باباپور از جمله کارگردانانی هستند که مجموعه اپیزودهای ویژه ایام رمضان را برای شبکه ی تهران کارگردانی کرده اند.

بر اساس این گزارش، « آخرین پل» ، « آسان ترین راه» ، « بار کج» ، « پرنده ی خوشبخت» ، « بهشت همین نزدیکی» ، « پیش از آنکه بدانی مرده ای» ، « پیک عروس» ، « چند روز معمولی» ، « حلوای نقد» ، « خودکرده را تدبیر نیست» ، « در سراشیبی» ، « دل شکسته نباید داشت» ، « دوراهی» ، « شرطی برای زندگی» ، « غفلت» ، « کپی برابر اصل» و« یک لقمه دروغ» از جمله اپیزودهایی هستند که تاکنون برای پخش در ایام رمضان آماده شده اند.