به گزارش پارس ، سرهنگ علیرضا محرابی در گفت وگو باایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اجرای دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای اوین مبنی بر شناسایی محل اختفا و دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف محله ۳۰ متری جی به هویت « فرهاد» رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پایتخت با فعال کردن منابع اطلاعاتی، پدر متهم تحت تعقیب که اقدام به میوه فروشی سیار با وانت بار می کرد را شناسایی کردند، گفت: ماموران با تحت نظر قرار دادن پدر متهم در نهایت محل سکونت وی را در سه راه آذری شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به فراری بودن متهم تحت تعقیب، تصریح کرد: محل زندگی متهم تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت تا این که سرانجام ماموران فردی با مشخصات ظاهری متهم را مشاهده و پس از اطمینان از حضور وی در منزل، اقدامات خود برای دستگیری « فرهاد» را آغاز کردند.

گفت: سرانجام ماموران در ساعت ۲۰ یکشنبه شب گذشته پس از مسدودکردن راه های فرار احتمالی متهم و رعایت موازین شرعی و قانونی، برای دستگیری این اوباشگر معروف وارد خانه وی شدند.

محرابی با بیان اینکه متهم در بدو ورود ماموران مانع از ورود آنان به خانه می شد، گفت: سرانجام ماموران وارد محل اختفای متهم شده و وی را در حالی که پشت در خانه مخفی شده بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد، گفت: متهم به همراه مشروبات مکشوفه به ستاد پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا ارجاع شد.