امروز در مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، اصفهان، شمال فارس، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات کرمان و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، گیلان، مازندران، شمال فارس، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق ، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی زاگرس و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، شرق و شمال شرق ادامه دارد.

از امروز به تدریج تا پنجشنبه در شمال غرب و سواحل دریای خزر کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود. از امروز تا پنجشنبه به تناوب دریای خزر مواج است. چهارشنبه خلیج فارس و روز‌های پنجشنبه و جمعه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر ، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.