جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : در شرایط فعلی این مادر قاتل دستگیر و پرونده برای برخورد قانونی در اختیار دستگاه قضایی استان قرار داده شد.

سرهنگ محمد غلامی افزود : مادر این دو کودک پس از قتل فرزندانش قصد خودکشی با بلعیدن مقادیری شیره تریاک را داشت که بلافاصله به مراکز درمانی برای مداوا انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد : این مادر بی رحم کودک هشت ساله خود را از طریق مسمومیت با قرص برنج و نوزاد ۲ ماهش را نیز براثر خفگی  به قتل رساند و با تحقیقات اولیه پلیس از محل مرگ این دو کودک، این راز برملاء شد.

وی اضافه کرد : شب گذشته این دو کودک با ادعای مسمومیت بر اثر گازگرفتگی و منواکسید کربن به  اورژانس یکی از  بیمارستان های شهرستان اسفراین انتقال داده شدند که در بررسی های اولیه پلیس، مرگ ناشی از مسمومیت گاز رد و فرضیه قتل در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ غلامی اظهارداشت : ماموران نیروی انتظامی در بررسی از صحنه مرگ این کودکان خردسال، مقادیری قرص برنج که در زمین پراکنده شده بود، کشف کردند که پس از بازجویی از مادر، راز قتل این دو کودک خردسال فاش شد و پرونده وارد ابعاد جدیدی از رسیدگی انتظامی و قضایی قرار گرفت.

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی، مادر قاتل دلیل کشتن فرزندان خردسالش را اختلاف با همسرش عنوان کرده است.

اوایل ماه جاری نیز یک فرزند دبیرستانی در یکی از روستاهای بجنورد در حین شوخی با مادرش با ضربه ناگهانی چاقو به قتل رسید.