به گزارش پارس ، به نقل ازجام نیوز، او که یک بی خانمان است با تنها دو شاخه اکالیپتوس، یک جعبه و مقوا سالانه بیش از ۶۰ هزار دلار درآمد دارد.
دیوید جانسون در ایندیانا متولد شد و قبل از مهاجرت به سانفرانسیسکو در شغل هایی همچون اپراتور جرثقیل، راننده کامیون و کارگر آسیاب کار کرده است.

در سانفرانسیسکو بخاطر هزینه های بالا و مشکلات مالی مجبور شد راه جدیدی را برای کسب درآمد انتخاب کند. او چند شاخه را زیر یک درخت پیدا کرد و از آنها در یک حرکت خیابانی استفاده کرد. این کار او در نهایت شهرت جهانی را برایش به ارمغان آورد.
او پشت شاخه درخت پنهان شده و منتظر می نشیند تا یک توریست نزدیک شود. هنگامی که آنها به اندازه کافی نزدیک شدند از پشت شاخه بیرون می پرد و آنها را می ترساند. این کار می تواند یک تفریح برای گردشگران به حساب بیاید به همین خاطر بسیاری از آنها در مقابل عملکرد او مقداری پول که گاهی ۱ دلاری است به کوزه ی او می اندازند.
شهرت او باعث شده تا گردشگران از این کارش ناراحت نشوند و حتی پاداش هم به او بدهند.

البته کار او مشکلاتی هم دارد و بسیاری از صاحبان رستوران ها و قایق های تفریحی از او به علت بستن مسیر و ایجاد مزاحمت شکایت کرده اند. همچنین چند نفر به دلیل ترس زیاد از این حرکت جانسون راهی بیمارستان شدند و تا سر حد مرگ پیش رفته اند. همین امر باعث شده تا او اهداف خود را با دقت بیشتری انتخاب کند تا دچار مشکلات اینچنینی نشود.
جالب است بدانید او برای این کارش مجوز دریافت کرده و به دولت مالیات پرداخت می کند.