به گزارش پارس به نقل از ایسنا، « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» تنها مجموعه ای است که قرار است، پیش از افطار پخش شود. با توجه به اینکه تلویزیون پخش سریال های طنز را در رمضان امسال در دستور کار جدی خود قرار داده، قرار است مضمون این مجموعه نیز شیرین تر از قبل باشد.

در این میان پخش سه سریال « مادرانه» ، « خروس» و « دودکش» نیز پس از افطار خواهد بود.

***

طبق جدول پخش در نظر گرفته شده، اولین سریالی که پس از افطار به روی آنتن می رود، سریال « مادرانه» به کارگردانی جواد افشار است که هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سه پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: اردلان تمجید ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه هایش را می خواهد، ولی مرد امتناع می کند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی فر از جمله بازیگران این سریال هستند.

تکرار مجموعه « مادرانه» به طور خلاصه قرار است روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۳ از شبکه سه پخش شود.

مجموعه « خنده بازار» نیز که ویژه ماه مبارک رمضان تولید شده است، هر شب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

***

دومین مجموعه ای که پس از افطار پخش خواهد شد، سریال « خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی است.

این سریال طنز هر شب ساعت ۲۱ و ۴۰ پخش می شود و حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی و عزت الله مهر آوران دراین سریال نقش آفرینی می کنند.

« خروس» روایتی است از زندگی پدری که دچار مشکل غیرمنتظره ای می شود. این مشکل خانواده را به تکاپو می اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می کند تا چاره ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه ها، مغز متفکر یک خروس است.

شبکه تماشا قرار است تکرار سریال « خروس» آقاخانی را هر شب ساعت۲۳ پخش کند.

***

سومین سریالی که قرار است پس از افطار به روی آنتن برود « دودکش» است. این سریال به کارگردانی « محمدحسین لطیفی» در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲ و۳۰ از شبکه یک پخش می شود.

سریال « دودکش» درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجرا ها و مسایلی برای آن ها اتفاق می افتد.

بهنام تشکر، هومن برق نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی، نگار عابدی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

شبکه تماشا همچنین قرار است تکرار سریال« دودکش» را هر شب ساعت ۲۴ پخش کند.

***

بر اساس این گزارش، سری جدید مجموعه « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» نیز هر روز ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می شود. این سریال اپیزودیک در هر قسمت راوی یک ماجرا است و کارگردان های مختلفی کار ساخت آن را بر عهده داشته اند.

تکرار هر ایپزود نیز قرار است روز بعد از آن ساعت ۲۳ از شبکه ی تهران به روی آنتن برود.

***

مجموعه تلویزیونی « هشت بهشت» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی سعید عالم زاده نیز از سوی شبکه شما جهت پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

این سریال در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش خواهد شد و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر روانه آنتن خواهد شد.

خط کلی داستان و پیام اصلی آن وحدت اقوام ایرانی در سراسر کشور است و در این مجموعه هنرپیشه های استان های مختلف نظیر هوشنگ حریرچیان، حسن جویره، پری کربلایی، زویا امامی، داریوش موفق، حسن اکلیلی، افشین سنگ چاپ، افسانه ناصری، آزاده رضایی، مانا بهرامی، علیرضا جعفری، مهدی ساکی، مانی حیدری، فاطمه واحدی، فرج الله گل سفیدی، فرهاد بشارت، ساناز زرین مهر، ابراهیم کلانی، مینا پورنیا و… نقش آفرینی کرده اند.