مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت تشریح جسد آزاده نامداری اظهار کرد: جسد خانم آزاده نامداری به سالن تشریح کهریزک رفته است.

فروزش ادامه داد: در حال حاضر تشریح خانم نامداری تمام شده است و ما کالبد گشایی را به اتمام رسانده ایم و نمونه‌های لازم را برداشته و به آزمایشگاه ارسال کرده ایم و از امروز کار آزمایشگاه شروع می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا آزاده نامداری باردار بوده است یا خیر اظهار کرد: بنده باردار بودن خانم نامداری را کاملاً تکذیب می‌کنم. بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی که توسط کارشناسان پزشکی قانونی انجام شد هیچ آثاری از بارداربودن به دست نیامد.

وی افزود: رحم و ضمائم رحم او در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی بوده است.

فروزش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جراحتی روی بدن خانم نامداری دیده شده است یا نه بیان کرد: هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی ظاهری دیده نشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری که از خانه خانم نامداری مقداری قرص کشف شده و آیا آن قرص‌ها نشانی بر خودکشی او بوده است گفت: این موارد باید پس از بررسی آزمایش‌ها مشخص شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره زمان اعلام نتایج کاربرد شکافی آزاده نامداری بیان کرد: این موضوع خارج از نوبت قرار گرفته و سعی می‌کنیم به صورت سریع‌تر کار خود را انجام دهیم و نتایج را در اختیار مرجع قضایی قرار دهیم اعلام نتیجه بستگی به نوع آزمایش‌ها دارد نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

فروزش تصریح کرد: ما احتمال هر موضوعی را می‌دهیم در بدو معاینه و کالبدگشایی هیچ گونه اظهار نظری درباره نوع ماده نمی‌دهیم آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جواب سوالات برسیم و از همین راستا اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضایی اعلام کنیم آیا در نمونه‌ها دارو و مواد مخدر کشف شده است یا خیر در حال حاضر پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم.