به گزارش  پارس ، به نقل ازایسنا، این کنسرت قرار بود ۲ و ۳تیر ۹۲ در تالار مهر اهواز برگزار شود اما به دلایل نامعلومی برگزاری آن در تالار مهر لغو و ۱۲ و ۱۳ تیر ۹۲ در سالن ورزشی هلال احمر اجرا شد.

شهرام شکوهی با ترانه" دل دیوونه" و در میان تشویق و استقبال پرشور حاضران در سالن به روی صحنه آمد و کنسرت خود را شروع کرد.

شهرام شکوهی پس از خواندن چند ترانه به حاضران در سالن گفت: من عمل قلب داشتم و همین دیروز از بیمارستان مرخص شدم و از شما پوزش می طلبم اگر صدایم یاری نمی کند.

پس از آن شکوهی از حاضران خواست تا او را برای خواندن ترانه" دلبری از تو" همراهی کنند که با استقبال و هم خوانی مردم این ترانه اجرا شد.

این خواننده همچنین با درخواست بسیار حاضران در سالن برای خواندن آهنگ" مدارا" مواجه شد که او گفت این آهنگ را هم در زمان خودش اجرا می کند.

سپس مشغول اجرای آهنگ بعدی اش بود که در پایان اجرای ترانه عارضه قلبی او شدت گرفت و با سرعت و سراسیمه صحنه را ترک کرد و به پشت صحنه رفت. سکوت عجیبی سالن را فراگرفت. همه ساکت و نگران وضعیت این خواننده بودند.

در این میان و پس از وقفه پیش آمده نماهنگی در سالن پخش شد که شامل مصاحبه ای با شهرام شکوهی بود. او در این کلیپ از کارها و آثارش گفت و سپس از ترانه ای گفت که آن را به روح یحیی کاشانیان، پدر امیرحسین کاشانیان، یکی از اعضای گروه نوازندگی اش، تقدیم کرده بود. او گفت که این ترانه را برای او سروده و آن را به روح این زنده یاد تقدیم کرده است. در پایان نماهنگ، شکوهی از آثار دیگرش گفت و مختصری از کارهایش پخش شد.

پس از پایان کلیپ و وقفه چند دقیقه ای اعضای گروه دوباره روی صحنه حاضر شدند. شهرام شکوهی پس از بازگشت گفت: من نمی خواهم تملق کنم و قصد بهانه آوردن ندارم. از مردم می خواهم که آن را حمل بر تملق نگذارند ولی پزشکان خیلی من را از اجرا منع کرده اند و گفتند که اجرای کنسرت به ضرر وضعیت جسمانی شما است. ولی من شما را دوست دارم و فقط به عشق مردم اهواز آمدم و هر چه می خواهد بشود بگذار بشود.

در ادامه آهنگی درباره هنرمندان و ورزشکاران درگذشته اجرا شد و در پشت سر شهرام شکوهی تصاویر درگذشته گانی مانند ناصر حجازی، منوچهر نوذری، نادیا دلدارگلچین، روح الله داداشی، پیمان ابدی، خسرو شکیبایی، حسین پناهی، عسل بدیعی، جلیل شهناز، ناصر عبداللهی، حمیده خیرآبادی، نیما نهاوندیان و چندین هنرمندی که در میان ما نیستند به نمایش درآمد.

حاضران در سالن در زمان پخش تصاویر هر یک از هنرمندان و ورزشکاران درگذشته با صدای بلند تشویق و یاد و خاطره آن ها را زنده می کردند. شکوهی هم پس از دیدن تصاویر به تشویق آن ها پرداخت.

سپس ترانه « باران» اجرا شد. بعد از آن، شهرام شکوهی ترانه « مدارا» را با خستگی و نفس نفس زدن های زیاد خواند. بعد هم آهنگ « دلم خونه» را اجرا کرد که با استقبال حاضران در سالن مواجه شد.

این هنرمند موسیقی در ادامه، آهنگ « گل خار» را با گیتار اجرا کرد و آن را به پدر و مادرها و خانواده ها تقدیم کرد. ترانه « اسیری» پایان بخش شب اول کنسرت شکوهی در اهواز بود.

از حاشیه های درخور توجه این کنسرت گلایه حاضران از وضعیت نامناسب و نامطلوب سالن برای اجرای کنسرت بود.