سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر داخلی پایتخت اظهار داشت: از ساعت 6 صبح تا ساعت 9:30 ترافیک سنگین خودروها در معابر بزرگراهی پایتخت را شاهد بودیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: افزایش بار ترافیک به علت شرایط جوی و بارش باران و برف، لغزندگی معابر و حرکت کند خودروها و استفاده بیشتر شهروندان از خودروهای شخصی بود.

سرهنگ رنجبر با بیان این مطلب که حجم ترافیک از ساعت 9:45 تا همین اینک رو به کاهش رفته است، اعلام کرد: به جز چند محور بقیه معابر پایتخت دارای وضعیت تردد عادی و روان است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در غرب به شرق بزرگراه همت، از محدوده پل شیخ فضل الله تا برج میلاد و در ادامه از بقیه الله به پل گاندی به سمت شرق، شمال به جنوب شهید نواب از اواسط تونل توحید تا پل کمیل، خیابان آزادی غرب به شرق از بعد از تقاطع آذربایجان تا بعد از تقاطع توحید و همچنین غرب به شرق خیابان جمهوری از بعد از تقاطع ولیعصر تا زیر پل حافظ، پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت  در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص وضعیت بارش در تهران گفت: در اکثر معابر تهران بارش باران وجود دارد اما از شدت آن کاسته شده؛ اما ‌در محورهایی چون چمران شمالی، ولیعصر، میدان تجریش، میدان قدس و بزرگراه ارتش بارش به صورت برف و باران با شدت جریان دارد.

سرهنگ رنجبر با بیان این مطلب که مأموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان با آمادگی کامل در میادین و معابر حضور فعال دارند، خاطرنشان کرد: بعضا تصادف یا خرابی خودرو باعث بروز ترافیک مقطعی می‌شود که مأموران پلیس راهور نسبت به برطرف نمودن و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.