فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع مدیران و معاونان پلیس آگاهی بیان داشت: مجرمان را باید سایه به سایه تعقیب و تحت کنترل و مراقبت خود داشته باشید و نباید به مجرمان اجازه جولان دادن و خودنمایی دهید.

سردار "حسین رحیمی" با حضور در پلیس آگاهی تهران ، بیان داشت: پلیس آگاهی همواره در بحث کشف جرم و جنایت و حل معماهای پلیسی پیشتاز بوده و حل بسیاری از پرونده های مجهول و پیچیده توسط کارآگاهان کارکشته این پلیس به سرانجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از جنبه‌های مختلف علمی و در بررسی رزومه کاری، پلیس اگاهی کشور ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر از قابلیت های بالاتری برخوردار است، عنوان داشت: حل صریح و دقیق پرونده های جنایی و پیچیده در پلیس اگاهی پایتخت می تواند اقتدار و جایگاه این پلیس مقتدر را ارتقاء بخشد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه با سرعت و دقت و صحت هر چه بیشتر به مشکلات مردم رسیدگی نمایید، بیان داشت: مالباخته ها و بزه دیدگان با امید آنکه به مشکلات آن ها رسیدگی خواهد شد و آن ها با تلاش پلیس آگاهی به حق خود خواهند رسید به شما مراجعه می کنند از این رو باید تلاش نمایید که با حل و فصل مشکلات مردم، اعتماد آنان را جلب کنید.

وی افزود: مشکلات مردم را مشکلات خود بدانید و برای حل آن، همه تلاش و همت خود را به کار ببندید.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه نباید بگذارید که مجرمان احساس آرامش داشته باشند، گفت: مجرمان را باید سایه به سایه تعقیب و تحت کنترل و مراقبت خود داشته باشید و نباید به مجرمان اجازه جولان دادن و خودنمایی دهید.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه امنیت مقوله ای فرا بخشی است و همه در تولید و تثبیت آن نقش دارند، گفت: امروز کشور عزیزمان از امنیت مطلوبی برخوردار است از این رو نباید اجازه داد که مجرمان با اقدامات مجرمانه خود احساس امنیت مردم عزیزمان را خدشه دار کرده و این مهم بخشی از ماموریت‌های پلیس آگاهی است که با رصد دقیق خود همواره مجرمان را کنترل کنند.