به گزارش پارس ، جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت ۱: ۲۶ دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده و واژگونی پراید در مسیر غرب به شرق اتوبان آزادگان باخبر و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به اتوبان آزادگان بعد از پل ساوه اعزام شد.
وی ادامه داد: در این حادثه یک خودرو پژو و ۲۰۶ در لاین تندر و اتوبان آ‍ زادگان با یک عابر پیاده برخورد می کند از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل وارد لاین تندر شده و واژگون می شود.
ملکی اظهار داشت: در این حادثه عابر که مرد ۳۵ ساله ای بود جان خود را از دست می دهد و راننده که خانم ۳۴ ساله ای بود در خودرو گرفتار بود که توسط آتش نشانان از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.
همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: در پی این حادثه در لحظات پایانی عملیات در لاین مخالف یک کامیون که حامل بار آب معدنی بود با عقب یک دستگاه تریلر که در حاشیه اتوبان متوقف بود برخورد می کند و حادثه ساز می شود.
نیروهای آتش نشان به کمک راننده کامیون که در کابین محبوس شده بود می شتابند و راننده ۳۵ ساله را که دچار مصدومیت شده بود خارج می کنند و تحویل عوامل اورژانس می دهند.
عملیات در ساعت ۲: ۴۵ دقیقه به پایان رسید