پس از این مجموعه، وی به مجموعه طنز دیگر سروش صحت تحت عنوان « پژمان» پیوست که تصویربرداری آن این روزها به پایان رسیده و قرار است از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

به گزارش پارس ، بنفشه خواه درباره ی لزوم حمایت تلویزیون از هنرمندان و کارگردانان طناز که اکنون کمرنگ تر از گذشته شده است، به ایسنا گفت: زمانی که هم حمایت مادی و هم حمایت معنوی نیست، کارگردانانی همانند رضا عطاران و مهران مدیری در تلویزیون کار نمی کنند؛ این در حالی است که اگر از آنها حمایت شود، چرا کار نکنند؟

بیژن بنفشه خواه در گفت وگو با ایسنا، همچنین درباره ی مجموعه های ۹۰ قسمتی طنز که زمانی نقاط قوت تلویزیون محسوب می شدند اما اکنون کمرنگ شده اند، گفت: این به ضعف کارها برمی گردد، وگرنه من به تاریخ مصرف برای کارها اعتقادی ندارم به جهت اینکه آن وری ها هم سریال ۱۵۰،۲۰۰ قسمتی می سازند و برای خود مخاطبان ۱۰ ساله دارند. در نتیجه کمرنگ شدن استقبال از سریال ها به ضعف کارها مربوط می شود و ارتباطی به ۹۰ قسمتی بودن ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر حضور افراد نام آشنا و حرفه یی در سریال هایی که ساخته می شود خیلی کمرنگ شده است و بازیگرانی که حضور دارند یا تازه کارند و یا نابازیگرند؛ در دهه های گذشته بیشتر شاهد بازیگران و عوامل حرفه یی در سریال ها بودیم اما اکنون این حضور به دلایلی کمرنگ شده است و این باعث پایین آمدن و افت کیفیت سریال هایمان شده است.

این بازیگر سریال های طنز همچنین در ارتباط با ساخت سری دوم « ساختمان پزشکان» که به دلایلی منتفی شد، گفت: حیف شد، اما حتما حکمتی در کار بوده است، شاید اگر سری دوم را می ساختیم، جذابیت سری اول را نداشت و کار خوبی نمی شد. البته از ابتدا هم که می خواستیم « ساختمان پزشکان» را بسازیم، قرار بود این سریال کوتاه تر باشد، اما بعد اوضاع فرق کرد و طولانی شد و سپس ساخت سری دوم را پیشنهاد دادند که منتفی شد.

بنفشه خواه در بخش دیگر صحبت هایش در پاسخ به این که آیا سریال « پژمان» موفقیت سریال « ساختمان پزشکان» را تکرار می کند؟ اظهار کرد: « ساختمان پزشکان» ۵۵ قسمت بود ولی این سریال کوتاه تر است و فکر می کنم نسبت به « ساختمان پزشکان» کمتر دیده شود، به جهت اینکه مردم سریال های طولانی را بیشتر می بینند تا سریال های کوتاه؛ البته « ساختمان پزشکان» خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

او در پایان درباره نقش خود در « پژمان» نیز توضیح داد: در « پژمان» نقش یک مرد خانواده دوست و متاهل را که آژانس هواپیمایی دارد، دارم همه اعضای خانواده خانومم به هر دلیلی پیش من زندگی می کنند. زن ذلیل هستم و از خانواده ی خانومم حساب می برم. آدم قانونمندی هستم، در راهنمایی و رانندگی به حق و حقوق مردم احترام می گذارم و فرد مثبت اندیشی هستم.