به گزارش پارس ، سعید عباسی، تهیه کننده « ماه خدا» در گفت وگو با تسنیم، گفت: برنامه سحرگاهی « ماه خدا» در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای حسن سلطانی از شبکه یک سیما پخش می شود.

وی افزود: آماده کردن مردم برای آغاز روزه داری و ایجاد فضای معنوی و عبادی از اهداف این برنامه سحرگاهی است.

عباسی اضافه کرد: تلاوت قرآن کریم، قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، دعای سحر، دعای فرج، دعای روزهای ماه رمضان، گفت وگوهای کارشناسانه، گفت وگو با مراجع تقلید، ارتباط با حرم حضرت معصومه (س) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از بخش های برنامه سحرگاهی « ماه خدا» است.

تهیه کننده « ماه خدا» با بیان اینکه دکور برنامه نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است، افزود: به دلیل اجرای زنده دعای سحر و اذان در برنامه جدید محراب و محفظه ای برای قرائت ادعیه طراحی شده است.

وی تفاوت برنامه سحرگاهی امسال را اجرای زنده دعای سحر توسط استاد کریمخانی عنوان کرد و گفت: برای اولین بار مناجات فارسی با حضور استاد کریمخانی به صورت زنده در برنامه « ماه خدا» اجرا می شود.

عباسی تمرکز برنامه را شامل دو بخش" اخلاق از نگاه اسلام و بحث های عرفانی و عبادی" دانست و افزود: این برنامه از دقایقی قبل از اذان شرقی ترین نقطه در کشور آغاز و تا دقایقی پس از اذان در غربی ترین نقطه کشور به مدت ۱۲۰ دقیقه ادامه دارد.