سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی ناجا که امروز (یکشنبه ۲۷ مهر ماه) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته ناجا فرصت خوبی برای بیان خدمت گزاری مجاهدان امنیت است، چراکه امنیت ما مدیون این مجاهدان است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ناجا «با هم برای امنیت و سلامت» است، گفت: امسال مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت برای امنیت و سلامت پاسداری می‌کنند.

سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی با درک شرایط و موقعیت حساس کشور، بهره گیری از تدابیر رهبر انقلاب، بسیج همه توان و ظرفیت‌های انسانی و ایثار و از خود گذشتگی در میدان پاسداری برای آرامش مردم حضور فعال دارد و با قاطعیت در مقابل جامعه گریزان و هنجارشکنان ایستادگی می‌کند.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا نیز همه توان خود را برای خدمت مراجع ذی ربط ارائه داده است و در رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد‌ها و سفر، مقابله با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و درمانی حضور داشته و شهدایی را تقدیم کرده است.

وی افزود: در کنار فعالیت‌ها، کمک به حوزه سلامت و ایجاد امنیت اولویت ناجاست و زمانی که اراذل و اوباش امنیت مردم را بر هم ریختند، نیروی انتظامی با آن‌ها مقابله کرد و حمایت قوه قضاییه از این طرح، همکاری و رضایت مندی از امنیت در جامعه را در پی داشت و همچنین به ناامن کنندگان این پیام را داد که هر اقدامشان چه نتیجه‌ای دارد.

وی ادامه داد: برخورد قاطع ناجا با اخلالگران اقتصادی، مقابله با قاچاق ارز، حفاظت از مرزها، کاهش تصادفات، مقابله با جرایم به ویژه سرقت و رصد فضای مجازی از مهم‌ترین اقدامات ناجا در ایجاد نظم و امنیت بوده است.

سردار اشتری با بیان اینکه امسال مراسم‌های محرم و صفر به صورت استثنایی برگزار شدند و ناجا در آن نقش اساسی داشت، افزود: حرفه گرایی، ارتقای مهارت‌های علمی، تخصصی و اجتماعی، صیانت و صحت عمل، هوشمندسازی با رویکرد پلیس الکترونیک از اقدامات ناجا بوده است.

فرمانده انتظامی ناجا بیان کرد: از تلاش شبانه روزی مدیران، کارکنان ناجا و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنم، هر چند که این افراد بدون هیچ چشم‌ داشتی خدمت گزاری می‌کنند و این خدمت گزاری را یک فریضه بزرگ برای خود می‌دانند و توجه به دغدغه کارکنان و تأمین مسکن از دغدغه‌های ماست تا بتوانیم بخشی از خدمتشان را جبران کنیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: نیروهای ناجا با خدای خود عهد بسته‌اند تا در راه پاسداری و حفاظت از امنیت مردم، ارزش‌های والای اسلامی و عزت نظام جمهوری اسلامی بایستند و در این راه شهادت را فوز عظیم می‌دانند.