به گزارش پارس به نقل از فارس، علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی به همراه مدیران شبکه های یک، دو، سه، قرآن و معارف سیما و نیز مدیرکل مرکز قم، امروز به دیدار مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی در قم رفتند.

در ابتدای این دیدارها معاون سیما گزارشی از فعالیت های رسانه ملی اعم از ۱۶۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی استانی و فراملی در برگزاری انتخابات ارائه کرد.

وی همچنین ضمن گزارش از برنامه های تابستان و ماه رمضان سیما در سال جاری، از راه اندازی شبکه مجازی تلاوت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

این شبکه مجازی قرار است در این ایام، نسبت به پخش یک جزء ترتیل قرآن کریم، روزانه از اذان صبح تا اذان مغرب به صورت منظم از شبکه های سیما اقدام کند.

دارابی تاکید کرد برنامه های معارفی سیما بر پایه منظومه فکری قران و اهل بیت و بر پایه نظام امامت و ولایت ترسیم شده است

مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها از فعالیت های رسانه ملی در امر برگزاری انتخابات تقدیر و اقدام رسانه را در رعایت اخلاق و عدالت رسانه ای میان نامزدهای انتخاباتی تحسین برانگیز خواندند.

ایشان با اذعان به کار سخت و خطیر رسانه ملی به عنوان تریبیون اسلام و تشیع در جهان، برای موفقیت و سربلندی رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران آروزی توفیق و دعای خیر کردند.

مراجع عظام تقلید همچینین با تاکید بر لزوم پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی به خصوص در عرصه جهانی تصریح کردند رسانه ملی در عرصه جهانی تلاش قابل تقدیری در مقابله به شیعه ستیزی و ایران هراسی استکبار جهانی رقم زده است.