حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های این شرکت در هفته سالمند اظهار کرد: واقعیت این است که عمده مخاطبان خدمات بهداشتی و درمانی، بازنشسته‌ها هستند که بخش اعظم آن‌ها را سالمندان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در هفته سالمند، دیداری صمیمانه با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهرداری تهران انجام شد که در آن ضمن تبادل نظر و دریافت نظرات و مشکلات بازنشسته‌ها، برای برخی از آن‌ها راهکار‌هایی اندیشیده شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران افزود: مقرر شده برای رفاه حال  بازنشستگان شهرداری تهران لاین ویژه‌ای در مرکز بررسی اسناد بیمارستانی ایجاد شود تا این گروه آسیب‌پذیر، زمان کوتاه‌تری را در انتظار بمانند. همچنین مرکز تحویل اسناد بیمارستانی در اکثر درمانگاه‌های سطح شهر ما استقرار یافته که به خواست رئیس هیئت مدیره کانون، یک مرکز نیز در درمانگاه منطقه ۲۲ جهت رفاه حال ساکنان کرج و شهر‌های اقماری تهران ایجاد شده است.

چوبینه گفت: حضور گروه‌های پزشک خانواده شرکت شهر سالم در منازل بازنشستگانی که در منزل بستری شده‌اند، جهت ویزیت پزشکی و ایجاد پرونده الکترونیک سلامت از دیگر برنامه‌های ویژه ما برای سالمندان در هفته سالمند بود.