به گزارش پارس ، ضیغمی در گفتگو با نامه درخصوص کارهایی که آماده پخش دارد گفت: به تازگی بازی دریک مجموعه نمایشی که برای ستاد مبارزه با مواد مخدر بود را به پایان رسانده ام. این مجموعه سریال، ساخته آقای شهیدی فر است و پخش آن به تازگی از شبکه دو آغاز شده است. ضمن اینکه تصویربرداری سریال « بیداری رویا» اولین سریال شبکه آی فیلم به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل نیزهمچنان ادامه دارد.

وی درباره فعالیت های تئاتری خود نیز افزود: درگیر تمرین ۲ تئاتر هستم. یکی برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر و دیگری در جشنواره تئاتر آئینی سنتی اجرا می شود.

بازیگر سریال « رانت خوار کوچک» درباره پخش دوباره سریال « تولدی دیگر» و بازی در این سریال اظهار کرد: تولدی دیگر در واقع سومین کار بازیگری من است. اولین باری که جلوی دوربین رفتم سال ۷۶ بود، بعد از آن سال ۷۷ در یک تله فیلم بازی کردم که همان سال توانستم جایزه کودک و نوجوان را دریافت کنم و تولدی دیگر سومین کار من محسوب می شود. آنچه که از تولدی دیگر برای من باقی مانده خاطرات خوبی است که از این سریال دارم ضمن اینکه هنوز تمام دیالوگ های این سریال را حفظ هستم و به نظرم بهترین بازی زندگیم بود. اگر سهیل بعد از ۱۴ سال هنوز در ذهن مردم ماندگار شده دلیلش این است که این نقش را پسر بچه ای ایفا کرد که صادقانه بازی می کرد و هنوز درگیر فنون بازی نبود.

وی دلیل ماندگاری این سریال را کم تعداد بودن سریال ها در دهه ۷۰ و عدم گرایش مردم به ماهواره دانسته و معتقد است: این سریال در زمانی پخش شد که ماهواره ها هنوز اینقدر قدرتمند نبودند و سریال ها نیز هفته ای یک بار از تلویزیون پخش می شدند. از سوی دیگر سریال های ماهواره ای به این تعداد نبود و مردم با شخصیت ها درگیر بودند. در واقع شخصیت سریال عضوی از خانواده مردم بودند. کلیت سریال، تیم خوب و بازیگران حرفه ای که در آن ایفای نقش می کردند و کارگردانی خوب داریوش فرهنگ دلیل ماندن و دیده شدن این سریال شده است. در واقع ماندنی نبودن سریال های امروز به این دلیل است که مردم گرایش به ماهواره پیدا کرده اند.

ضیغمی در پاسخ به این سوال که چرا سریال های امروز نمی توانند مانند سریالهای دهه ۷۰ پر بیننده باشند عنوان کرد: یکی از مهم ترین دلائل عدم مخاطب شناسی درست است چرا که برای ساخت فیلم ها آسیب شناسی نمی شود. از سوی دیگر تکراری شدن بیش از حد کارها و عدم وجود بودجه و خیلی عوامل دیگر مزید برعلت شده است. ضمن اینکه این یک واقعیت است که ما نمی توانیم با سریال های خارجی رقابت کنیم.