به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ ۵ تیر، ساعت ۲۱ و ۳۰ فردی به هویت مصطفی به کلانتری ۱۵۹ بیسیم مراجعه کرد و در حالی که دستانش دچار جراحت شده بود به ماموران اظهار داشت: در حال تردد در خیابان ابوذر بودم که ناگهان دو زورگیر مست با موتورسیکلت راهم را بستند و به سمتم حمله ور شدند.

وی ادامه داد: زورگیران که با در دست داشتن قمه، قصد سرقت خودرو ام را داشتند با مقاومت من روبرو شدند و در نهایت پس از چند دقیقه نزاع متهمان اقدام به فرار با موتورسیکلت کردند که من نیز با خودرو ام آنان را زیر گرفتم که سبب شد تا سارقان زورگیر موتورسیکلت را رها کرده و به صورت پیاده فرار کنند.

ماموران پس از اطمینان از صحت گفته های شاکی پرونده ای را در این خصوص تشکیل دادند.

به دنبال این موضوع ساعت ۱۱ شب فردی با ۱۱۰ تماس گرفت و پلیس را از سرقت موتورسیکلتش در خیابان ابوذر مطلع کرد.

در این راستا کلانتری ۱۵۹ بیسیم موظف شد تا به موضوع رسیدگی کند.

ماموران تخصصی کلانتری که شک کرده بودند فرد تماس گیرنده همان سارق زورگیر است که می خواهد با نقشه ماموران گمراه کند فرد مذکور را جهت تشکیل پرونده به کلانتری احضار کردند.

متهم به محض ورود به کلانتری بازداشت شد و در اختیار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت.

در ادامه در حالی که متهم از نواحی صورت و دست دچار جراحت جزئی شده بود، مورد بازجویی و بازرسی بدنی قرار گرفت.

متهم به نام کامبیز ۲۵ ساله که در ابتدا منکر هرگونه سرقت و زورگیری شد، ولی با مواجهه با مدارک و رویارویی با شاکی واقعی پرونده لب به اعتراف گشود و بیان داشت که به همراه دوستش وحید هر شب جلو خودروهای تک سرنشین را گرفته و با زور قمه وسایل و خودرو فرد قربانی به سرقت می بردند.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم سروان" محمد حسین امینی" با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم نامبرده که چندین فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت و زوگیری داشت، جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

به گفته امینی تلاش ماموران برای دستگیر متهم دیگر پرونده کماکان ادامه دارد.