به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، نمونه های واقعی مشتریان در سه اندازه از ۱۵ تا ۲۵ سانتیمتر ساخته شده و از ترکیبی از فناوری اسکن و چاپ برای ثبت ویژگی های افراد استفاده می کند.

جزئیات دقیق از لباس و جواهرات گرفته تا حالت چهره و حتی سایه لوازم آرایش می تواند به ترکیب سطح بالای مدل پلاستیکی ویژه انتقال یابد.

این خدمات موسوم به « دوقلوی سه بعدی من» مدعی است که اولین نمونه در انگلیس بوده و همکاری مشترکی بین شرکت چاپ سه بعدی Cadvanture و شرکت اسکن Levavo است.

برای داشتن یک نمونه کوچک از فرد، تصویر افراد توسط ۵۰ دوربین از هر زاویه در استودیویی در شوردیچ لندن برای ۱۵ دقیقه ثبت می شود.

به گفته شرکت Levavo فرآیند اسکن سه بعدی به انتقال سریع و دقیق یک انسان به دنیای مجازی می پردازد.

« دوقلوی سه بعدی من» از شیوه ای مبتنی بر فتوگرامتری استفاده کرده که ویژگی های یک جسم را از تصویر ثبت شده برای ایجاد یک مدل سه بعدی استخراج می کند.

این شیوه شامل اندازه گیری های دقیق بدن و اشکال به همراه رنگهای طبیعی برای ایجاد یک همزاد کوچک کامل است.

خود این مدل توسط یک چاپگر تمام رنگی سه بعدی پیشرفته چاپ شده که می تواند ۳۹۰ هزار رنگ را برای اطمینان از واقعی بودن هر چه ممکن تر مدل کوچک تولید کند.

قیمت این مدلها بین ۸۴ تا ۱۹۲ پوند بوده و ۲۴ ساعت پس از فرآیند اسکن آماده است.

این مدل توسط سه دوست بنیاد گذاشته شده که بطور اتفاقی به فناوری سه بعدی وارد شده و از همه چیز با استفاده از لیزرهای اسکن سه بعدی و فتوگرامتری عکس گرفتند.

آنها سپس به اسکن انسانها روی آورده و ایده ساخت یک همزاد کوچک را ایجاد کردند.

برنامه هایی برای ایجاد یک واحد سیار برای بردن فناوری « دوقلوی سه بعدی من» در اطراف کشور وجود دارد.

این شرکت همچنین امیدوار است بتواند در آینده تصاویر گروهی را به شکل کوچک تولید کند تا خانواده ها بتوانند جایگزین جدیدی را برای آلبوم های قدیمی خانوادگی داشته باشند.