به گزارش پارس به نقل از مهر، سرهنگ سیدموسی حسینی اظهار کرد: با توجه به هشدارهای مکرر پلیس فتا فارس در رابطه با نگهداری و حفاظت از رمز و اطلاعات شخصی و همچنین فعال کردن صورت حساب پیامکی جهت اطلاع سریع از تغییر موجودی حساب متاسفانه پرونده های زیای مرتبط با این موضوع کشف و شناسایی می شود که متهم آنها بیشتر از نزدیکان شاکیان هستند.

وی اظهار کرد: اخیرا پرونده ای در پلیس فتای فارس رسیدگی و کشف شد که شاکی آن زنی ساکن یکی از شهرهای استان فارس بود.

رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: این شهروند تقاضای شناسایی و دستگیری شخصی را داشت که بصورت غیر مجاز از حسابش برداشت کرده بود.

سرهنگ حسینی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی متهم پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم که فرزند حاصل از ازدواج اول همسر شاکی بود در اظهارات خود نحوه دسترسی به اطلاعات بانکی و رمز حساب بانکی شاکی را از طریق دسترسی به تلفن همراه وی که رمزها در آن ذخیره شده بود، بیان کرد.

کشف ۱۰ فقره سرقت درون خودرو در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت از آنان خبر داد.

سرهنگ محسن سروقد در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهر کازرون، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پس از انجام کار های اطلاعاتی سارق" الف - ع" شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به یگان انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از سارق ۱۰ فقره سرقت درون خودرو در شهر کازرون کشف شد.

سرهنگ سروقد گفت: در این خصوص کلیه مالباختگان شناسایی و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.