به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد جواد باقری امروز با تشریح نجات یک بیمار و وضعیت جسمی وی در بیمارستان سیار عاشقان ولایت بیان داشت: بیمار، آقائی حدوداً ۵۶ ساله اهل اهواز بود که دچار عارضه قلبی و کاهش هوشیاری شده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم با بیان اینکه این بیمار به صورت اورژانسی در این مرکز پذیرش شد افزود: به محض ورود بیمار به بیمارستان تیم های درمانی بر بالین وی حاضر شدند و به درمان بیمار پرداختند.

وی سرعت عمل کادر درمانی بیمارستان و وجود بیمارستان در محوطه داخلی مسجد مقدس جمکران را در نجات جان این بیمار موثر دانست و گفت: بیمارستان سیار عاشقان ولایت امسال با امکانات و تجهیزات کامل درمانی در محدوده اصلی مسجد مقدس جمکران برپا شده است.

باقری ادامه داد: بیمار پس از انجام اقدامات مراقبتی و درمانی لازم با حال عمومی مناسب به منظور پیگیری و مداوای بیشتر به یکی از مراکز درمانی سطح شهر منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: در مدت برپائی بیمارستان سیار عاشقان ولایت سایر بیمارستان های سطح شهر وظیفه پشتیبانی این مرکز را بر عهده داشتند.