به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کنسرت « آیینه ها» با هنرنمایی همایون شجریان، سهراب پورناظری و گروه « سیاوش» در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

تاریخ اجرای این کنسرت همزمان با اولین روزهای ماه رمضان یعنی ۲۰،۲۱ و ۲۲ تیرماه است و علاقمندان برای حضور در این اجرا باید بلیت های ۳۰ تا ۸۰ هزارتومانی تهیه کنند.

این کنسرت سال گذشته نیز در برج میلاد برگزار شده بود.

***

شهرام ناظری نیز از ۱۴ تا ۱۷ تیرماه هر شب در سالن « میلاد» نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می رود. شوالیه آواز ایران در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های « گل صدبرگ» ، « لولیان» و… را اجرا خواهد کرد.

قیمت بلیت های کنسرت هم ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

***

اما کیوان ساکت، بهنام ابوالقاسم و هاشم احمدوند نیز برای حمایت از کودکان کار کنسرت برگزار می کنند.

این اجرا در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد و اجرای آلبوم « شرق اندوه» در کنار پیانو نوازی بهنام ابوالقاسم از برنامه های این کنسرت است.

این کنسرت ۶ و ۷ تیر برگزار می شود و بهای بلیت آن ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان است.

***

محمد اصفهانی خواننده پاپی است که قصد دارد، پس از مدت ها ۱۳ تیرماه در سالن همایش های برج میلاد سکوتش را بشکند. رهبر ارکستر پویا نیکپور است و اجرا در دو سانس ۱۸ و ۲۱: ۳۰ برگزار خواهد شد.

مخاطبان برای حضور در این کنسرت باید بلیت های ۲۵ تا ۹۰ هزارتومانی تهیه کنید.

***

فرزاد فرزین ۵ و ۶ تیرماه در سالن کمپ پتروشیمی بجنورد هر شب در دو سانس به روی صحنه می رود.

***

علیرضا قربانی نیز تور کنسرت های داخلی خود را ۲ و ۳ تیرماه در سینما سپهر ساری آغاز می کند. در این کنسرت قطعاتی از زنده یاد همایون خرم و فردین خلعتبری اجرا خواهد شد.

***

اما مجیدخراط ها ۱۴ تیرماه در دو سانس در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه می رود. قیمت بلیت های این کنسرت ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان است.