بازیگر نقش « آقای کال آبادی» در « مدرسه مادربزرگ ها» ، معتقد است: « مدرسه مادربزرگ ها» یک کار به یادماندنی بود.

*** « مدرسه مادر بزرگ ها» یک کمدی جا افتاده بود

به گزارش پارس ، این بازیگر پیشکسوت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مضمون سریال « مدرسه مادربزرگ ها» که این روزها از شبکه تماشا باز پخش می شود، گفت: « مدرسه مادربزرگ ها» با فکر زیبایی ساخته شد و برای من کار پرخاطره ای بود. وقتی الان سریال را نگاه می کنم ناراحت می شوم که از جمع مادربزرگ ها، بسیاری از آنها همچون مهری ودادیان و پروین یزدان پناه، خانم هوشند و… دیگر در جمع ما نیستند و سال هاست که دارفانی را وداع گفتند.

او از مجموعه « مدرسه مادربزرگ ها» به عنوان یک کمدی جاافتاده یاد می کند.

وقتی از ابراهیم آبادی درباره بداخلاقی هایش در سریال « مدرسه مادر بزرگ ها» پرسیدیم با خنده اینگونه پاسخ داد: من اصولا آدم خوش اخلاقی هستم و در مدرسه مادربزرگ ها مجبور بودم که بداخلاق باشم وگرنه از بداخلاقی بدم می آید و خدا نکند که بداخلاق باشم!

ابراهیم آبادی
*** این روزها دیگر تلویزیون برای کارهای خوب پیش قدم نیست

او گفت: سریال « مدرسه مادربزرگ ها» به دلیل موضوع جذابی که داشت، به نوعی ترقی فرهنگ را هم به تصویر می کشید؛ اما متاسفانه دیگر از این دست سریال ها کار نمی شود و نمی دانم در تلویزیون این روزها چه اتفاقی افتاده که از لحاظ بودجه دچار مشکل شده و دیگر پیش قدم نیست.

امیدوارم ضرغامی جان دوباره ای به تلویزیون ببخشد

این بازیگر پیشکسوت با اظهار امیدواری بر اینکه هر چه زودتر اوضاع مالی تلویزیون بهتر شود، ادامه داد: آقای ضرغامی مرد بسیار کاردان و فهمیده ای است، امیدوارم به زودی مشکلات تلویزیون حل شود و ضرغامی جان دوباره ای به تلویزیون بدهد.

آبادی در ادامه گفت وگوی خود با ایسنا درباره ی حضور کمرنگش در تلویزیون خاطرنشان کرد: چندین فیلم تلویزیونی مثل « صندوقچه ی اسرار » ، « مینی بوس » ، « کی خوابم برد» و… آماده پخش دارم ولی نمی دانم که چرا هنوز به روی آنتن نرفته اند؛ ضمن اینکه بزودی قرار است در سریال داوود میرباقری ایفای نقش داشته باشم البته فیلمنامه ی کار هنوز به بازیگران داده نشده است و فقط پنج شنبه هفته گذشته یک پلان با حضور کلیه بازیگران گرفته شد. در این سریال من در کنار اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین و… ایفای نقش می کنم.

وی در توضیح بیشتر نقش خود در سریال داود میرباقری گفت: در این سریال قرار است نقش « آقای خفته» را بازی کنم که شخصیت طنز زیبایی است ولی فعلا به دلیل اینکه فیلمنامه به بازیگران داده نشده نمی توانم اظهار نظر کنم.

*** وقتی کاری برای داوود میرباقری باشد دیگر نمی توان روی آن صحبت کرد

آبادی درباره همکاری اش با داوود میرباقری اینگونه اظهار کرد: وقتی یک کاری برای داوود میرباقری است دیگر نمی توان روی آن صحبت کرد چرا که وی از شخصیت های برجسته و شناخته شده سینما و تلویزیون است؛ ضمن اینکه تاکنون تجربه همکاری با ایشان را در سریال هایی همچون « معصومیت از دست رفته» و « مختارنامه» داشته ام و باید بگویم که کارش فوق العاده است.

آبادی در پایان گفت: کار جدی ام در سریال داوود میرباقری از ۱۲ تیر ماه آغاز می شود.