به گزارش پارس ، بابک شیرازی - فرزند فهیمه رحیمی - درباره ی کتاب های منتشرنشده ی این داستان نویس به ایسنا، گفت: مادر آثاری را نوشته بود که برخی از آن ها کتاب هایی برای کودکان بود. همچنین آثاری هم در ادامه ی آثار قبلی اش داشت که در ماه های آخر تا حدی در کار بازنویسی و ویرایش آن ها بود. البته از آن جایی که خواهرم در نشر آوای چکامه پی گیر چاپ آثار مادرم بود، من دقیقا در جریان جزییات تألیف آثارش نیستم، حتما خواهرم پی گیر چاپ آثار بر جای مانده از ایشان هستند. من به طور قطع می دانم اثری ناتمام داشت و قطعا آثار دیگری هم بوده است که بعد از مراسم هفتمش، آن آثار بررسی و برای چاپ آن ها اقدام و اطلاع رسانی می شود.

او در ادامه عنوان کرد: خواهرم که پی گیر چاپ آثار مادر است، الآن چندان حالش مساعد نیست و قطعا در آینده ی نزدیک، آثار برجای مانده ویرایش می شود و با انتخاب عنوانی برای آن ها چاپ خواهد شد. ما چند ماه اخیر پی گیر معالجه ی بیماری مادر بودیم و دیگر دنبال این آثار نبودیم. ان شالله این آثار ویرایش می شود و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

فهمیه رحیمی متولد ۱۳۳۱ در تهران، یکی از مطرح‎ ترین نویسندگان موسوم به عامه پسند بود و از میان آثارش می توان به « ابلیس کوچک» ، « اتوبوس» ، « آریانا» ، « اشک و ستاره» ، « باران» ، « بازگشت به خوشبختی» ، « بانوی جنگل» ، « پاییز را فراموش کن» ، « پریا» ، « پنجره» ، « تاوان عشق» ، « حرم دل» ، « خلوت شب های تنهایی» ، خیال تو» ، « روزهای سرد برفی» ، « زخم خوردگان تقدیر» ، « سال هایی که بی تو گذشت» ، « شیدایی» ، « عشق و خرافات» ، « کوچه باغ یادها» ، « ماندانا» و « هنگامه» اشاره کرد.

رحیمی صبح روز ۲۸ خردادماه به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت و پیکرش در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.