به گزارش پارس ، « رضا سعیدی پور» مدیر سینما آزادی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلم « گذشته» از دیروز در سینما آزادی به نمایش درآمد. این فیلم ۱۳۰ دقیقه است و به دلیل طولانی بودن باعث شده است که ما دو سانس نمایش را از دست بدهیم و برنامه ریزی سانس های نمایش ما تغییر کرده است.

وی در ادامه گفت: ما و دفتر پخش به دلیل حذف دو سانس از نمایش، خواستار افزایش بلیت شدیم اما ارشاد اعلام کرد که باید مصوبه بگذراند و از نظر آئین نامه ای تخلف است. امیدوارم هستم بررسی دیگری در ارشاد انجام شود زیرا به دلیل حذف دو سانس از نمایش فیلم سینماداران متضرر خواهند شد.

سعیدی پور در ادامه گفت: از امروز تبلیغات فیلم « گذشته» در برد سر در سینما قرار گرفته است و تبلیغات فیلم آغاز شده است. روز گذشته با توجه به عدم تبلیغات در سینما آزادی فیلم ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروش داشت که برای اولین و بدون تبلیغ روز بی سابقه بوده است.

وی درباره نمایش فیلم در سینما آزادی گفت: نسخه دیجیتال و ۳۵ میلی متری فیلم در اختیار سینما آزادی قرار گرفته است. نسخه ۳۵ میلی متری کیفیت بسیار خوبی دارد و زیرنویس شده است که در سینما آزادی نسخه ۳۵ به نمایش درمی آید مردم هم به دلیل قوی بودن فیلمنامه با فیلم ارتباط خوبی برقرار کرده اند.