به گزارش پارس نیوز، 

حشمت الله صیدی روز شنبه در جلسه شورای شهر و شهرداری سنندج گفت: برای مقابله با سیل احتمالی و جلوگیری از آسیب به شهروندان، فردا یکشنبه (۱۱ فروردین) عبور و مرور خودرو در بلوار کردستان، ورودی‌های دامنه کوه آبیدر و تردد خودرو در انتهای شهرک کوثر گریزه سنندج ممنوع و این مسیرها مسدود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر چهار دیوار پیش ساخته در شهرک کوثر ایجاد و به اهالی این شهرک هشدار داده شده است، افزود: در برخی مناطق منفصل شهری به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه ها، عملیات لایروبی انجام شده وبه شهروندان هشدارهای لازم داده شده است.

شهردار سنندج به تعیین مدارس برای اسکان اضطراری شهروندان در سیل احتمالی اشاره کرد و یادآور شد: تمام معابر، کانال‌ها و جوی آب‌ها در روزهای گذشته در سنندج و نقاط منفصل شهری لایروبی و پاکسازی شده و نیروها و دستگاه‌های مناطق مختلف شهرداری آمادگی مقابله با سیلاب را دارند.

صیدی به کشف ۲ خمپاره در زمان لایروبی رودخانه و معابر میدان گاز سنندج اشاره و اضافه کرد: ۲ هزار کیسه شنی در مناطق شهر سنندج توزیع شده و کیسه‌های بیشتری نیز در محل‌های حادثه خیز توزیع می‌شود.