به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد صادق آذین افزود: در سکانسی که امروز در گلاب دره و لوکیشن خانه نصرت ضبط می کنیم، سیما تیرانداز در نقش عفت با برادرش نصرت با بازی بهنام آشتی می کند.

وی همچنین از پایان تصویربرداری ۸۵ درصد از سریال « دودکش» خبر داد و گفت: فردا سه شنبه به قالیشویی برمی گردیم و بخش های دیگری از کار را ضبط می کنیم.

مدیر تولید « دودکش» با بیان اینکه حدود ۲۰ روز دیگر تصویربرداری این سریال ۲۶ قسمتی به پایان می رسد، گفت: صداگذاری و تدوین کار نیز همزمان انجام می شود و موسیقی کار نیز توسط آریا عظیم نژاد در حال ساخت است.

داستان « دودکش» که با توجه به زمان پخش آن حال و هوایی رمضانی به خود گرفته، درباره ی دو خانواده است که یک قالیشویی را اداره می کنند و زندگی ساده ای دارند اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد.

بازیگران این سریال که به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای شبکه یک ساخته می شود عبارتند از: هومن برق نورد درنقش فیروز،

بهنام تشکر در نقش نصرت، امیرحسین رستمی در نقش بهروز، سیما تیراندازدر نقش عفت، نگار عابدی در نقش افروز، النازحبیبی در نقش عالیه، و محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، پوریا و پریا در نقش کودکان خردسال.

عوامل پشت دوربین دودکش هم عبارتند از: تهیه کننده: زینب تقوایی، کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تولید: محمد صادق آذین، تصویربردار: ابراهیم غفوری، امیر امیری، صدابردار: ابراهیم حاتمی، گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: محسن نورزی، عکاس: مهدیه لطیفی.

« دودکش» که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده قرار است در شب های ماه رمضان از شبکه یک پخش شود.