به گزارش پارس نیوز، 

/ انتقادات اشتباه است

 

 عاطفه احمدی ملی پوش جوان اسکی ایران در مسابقات قهرمانی جهان سوئد در مانش اول مارپیچ کوچک موفق شد رتبه ۴۶ را به دست بیاورد و راهی مرحله دوم مسابقه نهایی شد. این اسکی باز ۱۸ ساله ایران توانست نسبت به سایر بانوان اعزامی ایران عملکرد بهتری را ارائه دهد. او که در در سال ۲۰۱۷ اولین تجربه جهانی خود را داشت و با رتبه ۶۲ از رسیدن به مسابقه نهایی بازماند اما با گذشت دو سال موفق شد ۱۴ پله رتبه خود را بهتر کند.

 

 

این اسکی باز در مورد عملکرد تیم ایران در مسابقه جهانی سوئد گفت: با وجود وضعیت سختی که داشتیم و با اینکه نسبت به سایر تیم‌ها امکانات کمتری داشتیم اما دختران‌مان برای اولین بار در بخش مارپیچ کوچک به مسابقه نهایی رفتند. در مرحله اول مسابقه نهایی توانستم رتبه ۵۳ را به دست بیاورم. فروغ عباسی هم پنجاه و پنجم شد.

 

او در این مورد افزود: در مرحله دوم مسابقه نهایی هم ۴۶ شدم و فروغ عباسی رتبه ۴۸ را به دست آورد. در کل دختران ایران در مقایسه با دوره‌های گذشته بهترین عملکرد را داشتند. به عبارتی تیم ملی بانوان ایران تاریخ ساز شد.

 

احمدی در مورد انتقاداتی که به عملکرد تیم‌های ملی در مسابقات جهانی شد، بیان کرد: همیشه برای تیمی که خوب کار می‌کند حواشی و تهمت‌هایی به وجود می‌آید انتقاد از تیم بانوان خیلی اشتباه است. کسانی که اسکی را دنبال می‌کنند، می‌دانند که امسال دختران ایران بهترین عملکرد را داشتند و تا قبل از این حتی به فینال هم نزدیک نمی‌شدند اما امسال توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

 

او به انتقاداتی که به زرگری سرمربی تیم اسکی آلپاین بانوان شده بود، واکنش نشان داد و گفت: خانم زرگری سرمربی منتخب فدراسیون اسکی است. هیچ بدی از او ندیدم و تمرینات‌مان از مرداد ماه به صورت پیوسته و زنجیروار ادامه داشته است. تمرینات خیلی خوب و به روزی داشتیم و خانم زرگری سرمربی خوبی است.

 

احمدی در پایان بیان کرد: انتقاد اگر واقعی و درست باشد، خوب است. اما این انتقادات درست نبود. کسانی که پیشرفت اسکی ایران برای‌شان مهم است می‌دانند که در مسابقات جهانی امسال خیلی با برنامه تر و موفق تر حاضر شدیم. علاوه بر این بدرقه باشکوهی داشتیم و برای تیم ملی ارزش زیادی قائل شدند. ما هم حداکثر توان‌مان را گذاشتیم تا بهترین نتیجه را برای ایران رقم بزنیم.