به گزارش پارس نیوز، 

سریعترین پسر دونده 7 ساله جهان؟!

طبق برآوردهای انجام شده توسط محققان و روان شناسان، شخصیت انسان به میزان قابل توجهی تا سن 7 سالگی وی شکل می گیرد و گاها ممکن است شخصیت برخی از انسان ها قبل از این سن شکل بگیرد که این مورد نیاز به اهمیت قابل توجه والدین کودک و رفتار صحیح انها با کودک است که می تواند در شخصیت وجودی وی تاثیرگذار باشد.glow face mask

از این رو یکی از بزرگترین مسئولیت های هر پدر و مادری رشد و پرورش ذهن کودک تازه متولد شده خود تا سن 5 الی 6 سالگی است تا کودک بتواند به بهترین نحو ممکن رشد پیدا کند. از این رو این گونه شخص می تواند از سال های اول زندگی خود، مسیر، هدف و استعداد خود را درک نماید و این گونه می تواند به بهترین شکل ممکن پیشرفت کند و موفقیت های متعددی کسب نماید.

قصد داریم شما را با بااستعدادترین کودک 7 ساله جهان آشنا سازیم که این روزها دارای طرفداران متعددی می باشد و همچنین موفق به کسب مقام شگفت انگیزی شده است.

سریعترین پسر دونده 7 ساله جهان

پسربچه 7 ساله فلوریدایی به نام " بلیز " یکی از افرادی است که قصد دارد مسیر دونده معروف جامائیکایی به نام " یوسنی بولت " را ادامه دهد چرا که وی اخیرا توانست 100 متر را تنها در 13.48 ثانیه به عنوان رکورد سریعترین فرد جهان کسب کرده و به اسم خود ثبت نماید و همان گونه که در ویدیو ذیل مشاهده می کنید وی در طی مسابقه تنها چند ثانیه اول می تواند فاصله قابل توجهی میان رقبایش ایجاد کند.

بلیز سریعترین پسر 7 ساله جهان

ویدیو رکورد زنی این پسر 7 ساله در انتهای این مطلب آمده است که 60 متر را تنها در 60.6 ثانیه می پیماید!1 این استعداد بی شک جزء جذاب ترین و جالب ترین استعدادهای جهان است که این روزها در صفحات مجازی جزء محبوب ترین افراد صفحات مجازی است.