به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، در ساعت ۱۸ روز ۲۱ خرداد سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ کشف جسد سوخته شده ای در جنگل سرخه حصار به کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر، موضوع به پلیس آگاهی و قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

در بررسی به عمل آمده توسط تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخیص هویت، هیچگونه مدارک شناسایی از محل یافت نشد اما با بررسی های بیشتر و با پیدا شدن آثار به جای مانده از خون مشخص شد که قتل در فاصله چند ده متری از محل کشف جسد صورت گرفته و جسد پس از انتقال به محل کشف، به آتش کشیده شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم در بررسی بانک افراد فقدانی اطلاع پیدا کردند که در همان تاریخ کشف جسد فردی با مراجعه به کلانتری ۱۱۰ اعلام داشته که خواهرش در حدود ۳۰ ساله از منزل یکی از بستگانشان خارج و دیگر به منزل مراجعه نکرده که با تشکیل پرونده با موضوع فقدانی، پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

برادر فقدانی در اظهاراتش به کارآگاهان اداره یازدهم عنوان کرده بود: خواهرم در ساعت ۸ صبح برای انجام امورات بانکی از منزل خاله ام واقع در خیابان پیروزی خارج و دیگر مراجعه به منزل خودمان و یا سایر بستگان نداشته و تلفن همراهش نیز خاموش شده است.

همزمان با شناسایی هویت جسد مقتوله، نظریه پزشکی قانونی نیز اعلام کرد که مقتوله به علت اصابت ضربات متعدد به قسمت های مختلف بدن بویژه اصابت چند ضربه به ناحیه گردن به قتل رسیده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که مقتوله از چندی پیش قصد داشته تا با فردی به نام حسن متولد ۱۳۶۳ ازدواج کند و آخرین بار نیز به همراه وی مشاهده شده؛ با شناسایی حسن، کارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیق از وی پرداخته و در تحقیقات اولیه او بیان داشت که از چندی پیش با مقتوله آشنا شده اما در ادامه تحقیقات منکر هرگونه اطلاع از وقوع جنایت شد.

در شرایطی که تحقیقات از حسن در مراحل اولیه قرار داشت، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی دارای همسر و دو فرزند بوده و خانواده اش هیچگونه اطلاعی از آشنایی وی با مقتوله ندارند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به اطلاعات جدید به دست آمده و با توجه به تناقضات در اظهارات حسن، تحقیقات فنی پلیسی از وی آغاز و نهایتا حسن پس از گذشت هشت ساعت از زمان دستگیری، در روز گذشته لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

حسن در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: از فروردین ماه سال ۱۳۹۰ با مقتوله آشنا شدم؛ ابتدا ارتباط ما محدود به تماس های تلفنی بود اما پس از گذشت مدتی این ارتباط هر روز بیشتر و بیشتر شد و این در حالی بود که من به مقتوله عنوان کرده بودم که قصد ازدواج با وی را داشته، در حالیکه خودم پیش از آن ازدواج کرده بودم.

متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: ارتباط من با مقتوله ادامه داشت تا اینکه من صاحب دو فرزند شدم و پس از مدتی او نیز از موضوع اطلاع پیدا کرد؛ از آن زمان درگیری های ما با یکدیگر آغاز شد و او مرتباً تهدید می کرد که موضوع را با همسر و خانواده ام در میان خواهد گذاشت.

متهم در خصوص انگیزه جنایت و نحوه ارتکاب آن نیز به کارآگاهان گفت: زمانیکه اطمینان پیدا کردم که مقتوله قصد دارد تا با مطرح کردن موضوع با خانواده ام به نوعی از من انتقام بگیرد، تصمیم به قتل گرفتم؛ به همین علت طی قرار ملاقاتی در خیابان پیروزی پیش او رفته و پس از سوار کردن وی به ماشین، به سمت جنگل سرخه حصار حرکت کردیم؛ مدتی با یکدیگر صحبت کرده تا اینکه مجدداً با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم و او مجدداً تهدیدهایش را مطرح کرد؛ در حالیکه عصبانی شده بودم تصمیم به عملی کردن قتل گرفته و چندین ضربه چاقو به گردن، دست و دیگر قسمت های بدن مقتوله زدم؛ پس از ارتکاب جنایت در داخل ماشین، جسد را به داخل شمشادهای داخل پارک منتقل و مخفی کردم، به محل کار خود برگشته و پس از تعویض لباس های خون آلود و خرید یک ظرف مواد آتش زا، مجددا به محل جنایت بازگشته و پس از برداشتن کلیه اموال مانند دو دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی، همگی آن ها را به همراه چاقو در داخل سطل زباله انداخته، جنازه را در داخل جنگل به آتش کشیده و به سرعت به محل خود بازگشتم.

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.