به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، ۱۵ شهریور سال ۸۹ کشف دو کیسه پلاستیکی در جوی آبی در کهریزک باعث شک اهالی شد. آنها سپس در تماس با پلیس خواستار بررسی موضوع شدند. دقایقی بعد تیمی از ماموران در محل حاضر شد و پس از باز کردن کیسه های مشکی رنگ با جسد تکه تکه شده مردی در داخل آنها روبرو شدند. بررسی های مقدماتی نشان می داد مرد ناشناس پس از قتل در محل دیگری بدنش مثله شده و عاملان جنایت آن را به این محل خلوت منتقل کرده اند.

با بررسی های مقدماتی جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. ۴ روز پس از کشف جسد زنی با مراجعه به ماموران از ناپدید شدن مرموز همسرش خبر داد.

او در جریان تحقیقات گفت: همسرم ۴ روز قبل از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت نیز تلاش ما برای یافتن او بی نتیجه مانده است.

کارآگاهان که احتمال می دادند جسد کشف شده متعلق به همسر این زن به نام محسن باشد او را به پزشکی قانونی معرفی کردند که زن جوان با مشاهده جسد همسرش آن را شناسایی کرد.

با شناسایی هویت جسد روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان که متوجه تناقض گویی های همسر مقتول شده بودند تحقیقات خود را بر روی او متمرکز کردند.

بررسی های پلیسی نشان داد زن جوان به نام سحر با مردی به نام سعید ارتباط پنهانی دارد که با افشای این موضوع متهمان دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند.

متهمان در ابتدا منکر هر گونه قتلی شدند اما در ادامه لب به اعتراف گشوده و جزئیات جنایت هولناک خود را فاش کردند.

سحر به ماموران گفت: شوهرم بداخلاق بود و مدام مرا کتک می زد، رفتارهای او باعث شد من با دوست او به نام سعید آشنا شوم و رابطه ما آغاز شد. قرار بود ابتدا همسرم را با آمپول هوا بکشیم اما شب حادثه من به محسن داروی خواب آور دادم و وقتی او بیهوش شد سعید به خانه مان آمد و همسرم را کشت.

با اعتراف متهمان و بازسازی صحنه قتل پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاکمه سعید اتهامات را به گردن گرفت و گفت: من و مقتول دوست بودیم، او همسر و فرزندانش را اذیت می کرد، روز حادثه سحر با من تماس گرفت و خواست به خانه شان بروم، وقتی به آنجا رسیدم متوجه شدم محسن دخترش را به شدت کتک زده است سر این موضوع با هم درگیر شده و من دوستم را خفه کردم سپس جسدش را به حمام برده و در آنجا تکه تکه کردم.

سحر نیز با انکار اعترافات قبلی خود گفت: شب حادثه من داروی خواب آور خورده بودم و م توجه نشدم سعید به خانه ما آمده و این جنایت را انجام داده است.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکیل مدافع آنها قضات شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شده و سعید را به اتهام ارتکاب قتل عمدی به قصاص، به اتهام نهآنهاجنایت بر میت به پرداخت دیه و همچنین شلاق محکوم کردند. سحر نیز به اتهام معاونت در قتل به ۱۵ سال زندان و تحمل شلاق محکوم شد