به گزارش پارس نیوز، 

در تمام طول سال ۹۴ و بهار ۹۵، خبرهایی حاکی از ساخت فیلمی با نام «عشق» به کارگردانی عباس کیارستمی در چین به گوش می‌رسید که متاسفانه با درگذشت این کارگردان سرشناس، هیچ‌گاه به نتیجه نرسید. افسانه پاکرو، تنها بازیگر ایرانی این فیلم بود و برای همین در سفری به استان هانجو چین، عباس کیارستمی را همراهی کرده بود.

اینک پس از دو سال و نیم که از درگذشت عباس کیارستمی می‌گذرد، افسانه پاکرو با انتشار متنی در اینستاگرام، از این تجربه همکاری با استاد بزرگ سینمای ایران نوشته است: «خیلی سخت است که هدیه‌ای به تو داده شود و مدتی بعد آن هدیه از تو پس گرفته شود و تو فکر می‌کنی که چرا و این علامت سوالی پررنگ، در زندگی‌ات می‌شود ولی به مرور و گذشت زمان می‌فهمی که قرار نیست تمام هدیه‌ها تا ابد برای‌مان بمانند و شاید آنها آمده‌اند تا مسیر زندگی‌مان را تغییر دهند و تو باید آن‌قدر خوشبخت و خوش‌شانس و برگزیده باشی که خدا چنین هدیه با ارزشی به تو داده و قطعا هر چیز باارزشی، بهایی دارد و من آن بها را، با گذر از مسیری سخت و نگاه‌ها و آزارهای پر از حسد پرداختم.

گذر زمان بهترین راه حل است. آرام که می‌شوی می‌بینی تو هستی و یک دنیا خاطره و تجربه که بی آن هدیه، میسر نبود. خوشحالم زندگی‌ام در مسیری صاف نبود. من می‌کوشم انسان باشم. سطح را رها و عمق رو ببینم و درک کنم ... شاید من هم هدیه‌ای باشم در مسیر زندگی انسانی دیگر. بکوشیم همه هدیه‌ای باشیم در مسیر یکدیگر.

 

افسانه پاکرو,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

عکس مربوط به فیلمبرداری صحنه‌هایی از فیلم «۲۴ فریم» است به همراه تهیه‌کننده فیلم «عشق در هانجو» آخرین ساخته اثر عباس کیارستمی.»

«۲۴ فریم» هم که عکس منتشر شده توسط افسانه پاکرو مربوط به پشت صحنه آن است، فیلمی است که عباس کیارستمی مراحل پایانی آن را در بیمارستان و در دوران نقاهت پس از عمل جراحی پیش برد و پس از درگذشتش در تیر ۹۵، تکمیلش به احمد کیارستمی واگذار شد و خود کیارستمی نسخه کامل آن را که برای نخستین بار در جشنواره کن به نمایش درآمد،هرگز ندید.