به گزارش پارس نیوز، 

اولین خودرو الکتریکی شرکت کادیلاک

دقیقا کمی بعد از اینکه شرکت GM از خودرو الکتریکی خود رونمایی کرد ، شرکت کادیلاک هم وارد چرخه ی خودروهای الکترونیکی شد و این برند بالاخره از اولین خودرو الکتریکی خود رونمایی کرد. در حالی که شرکت کادیلاک روی خیلی از خودروهای هیبریدی کار کرده است ولی هنوز جزئیاتی از نام و ویژگی های این خودرو منتشر نشده اما از ظاهر این خودرو می توانیم بگوییم که حسابی لاکچری است. یکی از مهم ترین بخش های این خودرو در زیر لایه های زیرین این وسیله قرار گرفته ، موتوری که در این خودرو به کار گرفته شده نام آن BEV3 است که از قوی ترین موتورهای خودروی هیبریدی محسوب می شود.

اظهارات مدیر شرکت کادیلاک

مدیر شرکت کادیلاک یعنی آقای استیو کارلیسال اظهار داشت : « طرح کلی برای بخش باتری این خودرو شبیه تکه های یخ در یخ دان است ، شما می توانید هر مقدار که آب نیاز است در این مخزن بریزید و قطعه های یخ موردنیاز خود را تحویل بگیرید. مخزن این خودرو هم همانند یک یخ دان عمل می کند. نکته اصلی در طراحی این بخش انعطاف پذیری آن است. این موضوع می تواند به تمام شرکت های خودروسازی کمک کند تا طرح منحصر به فرد خود را راهی بازار کنند. تمام هدف ما هم در این زمینه تولید یک خودرو بی نظیر است. »زمان رونمایی از این خودرو در نمایشگاهی در دیترویت بود که کادیلاک از خوردو XT6 خود رونمایی کرد

زمان رونمایی از این خودرو

زمان رونمایی از این خودرو در نمایشگاهی در دیترویت بود که کادیلاک از خوردو XT6 خود رونمایی کرد. گفته شده که این سری از خودروها هر شش ماه یک بار تا سال 2021 به بازار عرضه می شوند و همین موضوع می تواند جذابیت این خودروها را افزایش دهد.

باید دید که در آینده چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد و شرکت کادیلاک چه محصولات جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد. شرکت کادیلاک چند سالی می شود که به بخش خودروهای هیبریدی و الکترونیکی وارد شده است و به نظر می رسد که قصد دارد تا رقابت خوبی با شرکت هایی نظیر تسلا داشته باشد.

نظر شما در مورد خودرو الکترونیکی جدید شرکت کادیلاک چیست؟ آیا به نظر شما این خودرو می تواند نگاه علاقمندان را به خود جلب کند؟